Wat voor muziek voor pas de deux?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 15:38

Wat voor muziek moeten mijn zus en ik voor de pas de deux gebruiken?? We zijn verkleed als motorrijders maar ik moet dan nog wel een toepasselijk liedje hebben. Ik heb ook al een deuntje met Knight Rider maar dat is een auto! Dan heb ik nog wel een leuk muziek stukje maar die past niet bij ons tenue en is tamelijk kort. Dan is de meest toepasselijke die ik me kan bedenken Oerend Hard van Normaal maar daar mis ik een goed ritme bij.

Iemand nog ideetjes??
Ik moet as zondag al!! Volgende week dus....
Groetjes van Jessica en Patricia! Party!!

[Edit] titel duidelijker gemaakt [/edit]
_________________
Lekker belangrijk!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-28 20:35 ]</font>

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 16:57

Niemand?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 18:20

vraag es aan katrien die heft ook pas de deux met motors gedaan
(verkleed op het paard)

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 18:49

Het is misschien niet helemaal in het thema maar je zou een nummer van bon jovi of een andere rock-band kunnen gebruiken.
Dat kan heel mooi zijn als het bij de paarden past en is toch een beetje stoer Haha!

waar moet je trouwens rijden?

Groetjes Carina

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 21:08

Het is gewoon een wedstrijdje bij mij op de manege in Gouda (manege De Goudse Hout), het stelt niet zoveel voor verder hoor maar ik vind het zelf leuk als ik toch met iets origineels kom maar ja, hoe kom ik zo snel aan al die spullen....Ik wist zelf gisteren pas dat ik mee ging doen op aandringen van mijn instructeur. Ik heb ook het geluidje van de Dance Macabre en die vind ik persoonlijk ook wel leuk klinken maar dan zal ik als spookje verkleed moeten gaan. En ik heb nog wel een leuk muziekstukje wat nogal oosters klinkt maar dan moet ik weer erg moeilijk gaan doen om toepasselijke kleding ervoor te vinden en ik ben de hele dag al bezig om alles bij elkaar te sprokkelen!
Maar goed, het maakt toch niet zoveel dat ik er belachelijk uit ga zien want ik ben zeker niet de enigste! Gisteren waren er 2 volwassenen die als muisjes verkleed gingen met dat nummer van Bart de Graaff over zijn huismuis Lodewijk Verward ...Nee zo ver gaat het bij mij nog net niet.....Ik ga morgen op mijn werk ook nog ff iedereen er mee lastig vallen en dan horen jullie deze week nog wat het uiteindelijk gaat worden!! ok? Groetjes van Jessica

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 18:36

Bonjovi ofzo lijkt me ook heel leuk!

Ik heb 1 keer een pas de deux gereden op hele slome muziek, maar je kan dan gelijk merken dat het publiek er niet zoveel aan vindt. Een lekker deuntje werkt veel beter! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 18:44

Meat Loaf }>
of hoe heet dat nummer ook weer, creature of the night of zo ("I'll never be, Maria Magdalena")