Casco vraagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 23:15

Ik denk dat dat een enkele reis vuilnisbak wordt.
Ik heb een Horka Airstream en die kun je verstellen met een klittenbandsysteem. Het werkt steeds minder en ik zat er toevallig van de week ook over te denken wat er gebeurt als ik een keer goed val. Ik denk dat het dan ook los schiet en dat is niet de bedoeling van een cap. Toch maar eens kijken voor een andere cap dus. Haha!



Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 12:19

marloezzke schreef:
omdat er dus aan de caso youngster en master een verstel knop zit wordt vaak de fout gemaakt om deze niet in de juiste stand te zetten waardoor en erge dingen kunnen gebeuren.


Toch kunnen de helmen van Casco niet voor iedereen passend gemaakt worden, ook al beweren ze van wel. Dan kun je hem nog zo goed verstellen, hij blijft "los" op je hoofd zitten... levensgevaarlijk.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 23:48

Kyralovertje schreef:
Klitteband? Dat zou dan toch zo moeten los schieten Verward


De band om je hoofd verstel je door klittenband aan de achterkant, dat werkt nog prima. Alleen werkt het klitteband waar de band mee aan de cap zit niet zo goed meer helaas. Het is een paar keer los gegaan door mijn onhandigheid en nu lijkt het minder te klitten. De helm zelf zit natuurlijk nog wel met een vaste 4-punts kinband op je hoofd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JoannevZ, StonedRomy en 104 bezoekers