Wie kan me wat vertellen over ponykamp: de bongerd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:23

Ik ben daar geweest, een jaar of 9 terug, en ik vond het niet zo bijzonder.
Ze zeiden dat je zoveel kon rijden als je wilde, en dat kon ook wel, maar dat moest daar op het terrein. Dat leek eerst heel groot, maar na drie rondjes had je het wel gezien. Ook stonden de ponies heel de dag met zadel op, en kon je alleen op 'jouw' pony gaan rijden als hij niet mee liep in de les. De ponies waren wel heel erg leuk, dat was erg positief.

We hebben wel een paar keer buiten gereden, dat was erg leuk, en ook leuke lessen gehad. Alleen regende het bijna heel de week dat ik daar was, en dus ging de dagrit die ze normaal doen niet door. Ook was de week daarvoor de vader van de eigenaar ofzo overleden, dus alles was wat chaotisch en raar. Het kan dus ook best wel daar aan gelegen hebben.

Alles bij elkaar vond ik het zeker wel een leuk kamp, maar het was wel groot (heel veel kinderen), en sommige dingen hadden wat beter gekund. Maar goed, dat kan dus gekomen zijn door dat gedoe met die overleden man; daar zou iedereen van van streek raken. Alles bij elkaar raad ik het niet persé aan, maar ook niet af.

In de Bit van november (geloof ik) staan 2 pagina's over deze manege, en daar zijn ze er heel erg positief over.


Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:25

Ah, de ponies worden in mijn ogen niet slechter verzorgd dan op de meeste maneges, hoor. Ze staan met zadel op omdat steeds op- en afzadelen (door mensen die het misschien niet helemaal onder de knie hebben) veel meer wondjes veroorzaakt dan het zadel erop laten. Daar zit op zich ook wel wat in...

En het terrein is niet zo groot, en er zijn genoeg andere activiteiten, dus dat je heel de dag mág rijden betekent niet dat je er ook echt 7 uur per dag op zit ofzo.

De verzorging van de ponies vond ik wel okay. Niet geweldig, maar ook niet slecht. Ik vond het dus sowieso een beetje een middelmatig kamp. Wel aardig, maar niet van 'wowie!'

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 bezoekers