Wat ligt er op dit moment op je paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Hoeveel dekens/ grams?

Enkel een regendeken
7 (4%)
Ong. 200 a 300 grams
91 (56%)
Dikker als 300 /400 grams
63 (39%)

Totaal aantal stemmen: 161


zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 10:37

Die van mij is geschoren en heeft het onderdekbedje van Rambo op met daarover heen een Rambo Wug van 200 grams, dus totaal nu 500 grams. Aankomend weekend wordt de Wug vervangen door een 400 grams Rambo Original. Hij is geschoren en normaal (vorige jaren dan) bleef hij zeer kort in zijn vacht, echter dit jaar niet!!



zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 10:57

ArwenLune schreef:
Sodeju, 700 gram erop en het is nog niet eens onder nul!? Wat ga je nou doen als het flink gaat vriezen? Elektrisch dekentje met aggregaat op een karretje erachter?


Als je goed hebt gelezen, staat Pablo nu onder 500 grams, pas onder 700 grams als het gaat vriezen dit weekend!!! Het wordt je vergeven hoor, maar wel brilletje opdoen... Cool

Fitz, niet normaal nu, zo snel als de vacht aangroeit. Ik hoor van vele andere dat de vacht dit jaar dikker is dan voorgaande jaren. Zoals Pablo er nu voor staat hoef ik nog niet te scheren en doe ik het liever niet. Maar als het inderdaad giga nog gaat groeien deze maand moet hij er met kerst weer aan geloven. Echt, voorgaande jaren zag je de scheerstrepen nog in april, en ik had hem ook toen geschoren in november. Nu heeft hij al een pak haren gekregen.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 11:20

Volcano, MrEd in Maasland heeft Horseware dekens liggen in ook pony maten. Gewoon bellen en vragen wat ze hebben.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 10:12

Grinnik, zou het bijna vergeten. Pablo die staat vanaf gisteren onder 700 grams, ja, ja, brand maar los en schiet me maar af hoe slecht ik wel niet ben...

Maar...... Binky, mijn stoere shetlander, je zou bijna vergeten dat ik hem heb, die staat mijn zijn vriendinnetje helemaal bloot 24/7 buiten!! Doe ik het dan toch een beetje goed?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Symke en 131 bezoekers