Hoe gaat 't bij jullie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jinkiepinkie

Berichten: 144
Geregistreerd: 16-11-03
Woonplaats: Rijkevorsel,in de Kempen(Belgie)

Hoe gaat 't bij jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 19:56

Hello,iedereen.'k Heb dus een vraag!!Het staat misschien niet juist geplaatst Haha! ....Maar ik zou heel graag een tweedehands,zwart dressuurzadel kopen! (niet speciaal een duur merk,maar wel goede kwaliteit natuurlijk!;) Een vraagje.....Hoeveel zou dit dan ONGEVEER kosten? Verward Scheve mond Ik ben er dringend naar op zoek....En jullie?Hebben jullie je zadel ook zelf gekocht of met hulp van je ouders?Alvast bedankt!!!! Knipoog *LOL* OK dan! Pling ps.:Heb al op forum gekeken van "eenmaal,andermaal...verkocht!!maar 'k heb wel een probleem dat ik in Belgie woon,dus da's nogal moeilijk,daarmee dat ik alleen de kostprijs ongeveer vraag!Ik weet dat dit veel kan verschillen,maar kunnen jullie er ongeveer een prijs opplakken?Alvast bedankt!!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 20:12

Ligt er echt aan hoe oud het is, in welek staat het is de maat en nog wat meer dingen. Kijk eens op http://www.marktplaats.nl
daar staan veel zadels te koop, je kunt dan eens kijken wat de prijzen doen de laatste tijd.

Bij mij heb ik mijn 1ste zadel gekregen, maar de volgende heb ik gewoon zelf betaald.