stal in de buurt van alphen aan den rijn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orsini

Berichten: 1233
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: noord holland

stal in de buurt van alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 12:58

he daar allemaal
vinden jullie het ook zo moeilijk om een goede en leuke stal te vinden. Ik wel. Vroeg me af of iemand van jullie nog een leuke stal weet waar boxen vrij zijn in alphen of dichtbij
Liefst waar de paarden in de winter ook een paar uurtjes naar buiten kunnen, in bak of land of paddock maakt niet uit

wie o wie weet wat en kan mij helpen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:22

Hmmmm in die buurt is het vrij moeilijk. Ik kan je de Lone Star Ranch aan de Gnephoek aanbevelen, is heel goed daar. Staat nog een Engelse ruiter, de rest is western. Gezellige stal, geen gezeur.
Of je zou de Kastanjehoeve in Langeraar kunnen proberen. Zou je Miran van hier over kunnen PBén, die staat daar met haar Haf. Ik heb er zelf vroeger ook gestaan en dat is erg goed bevallen.

Ik heb ook wel namen van stallen die ik je bepaald NIET aan kan bevelen, maar uitsluitend per PB en aan mensen van wie ik weet wie ze zijn. (heb nog niet in je profiel gekeken of dat ingevuld is etc)


Sonja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:23

Nu heb ik wel gekeken en aangezien je geen info in je profiel hebt staan, wil ik je wel namen en ervaringen aan de negatieve kant van de weegschaal geven, maar pas als je je bekend maakt (PB). Dit ivm een heeeeeel klein wereldje Haha!