GOEDE zadelmaker gezocht regio Eindhoven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 18:36

Ik heb m'n zadel op laten vullen in Bakel. Geen idee hoe het ook al weer heette daar, maar hij heeft het zeker netjes gedaan.

Manon, bedoel jij hypoweert? Ik heb daar persoonlijk ervaring qua zadels (met hypoweert dan). Wel eens even geinformeerd naar de KN Tango enzo en ik vond 'de zadelman' daar erg goed en hij wist er ook echt veel van. Maar of hij ook zadels repareert e.d. Verward

Oh en een tip, niet naar sterksel brengen. Als hij zegt: het is over een week klaar, dan kun je er zo nog een week voor uittrekken. Daar hou ik persoonlijk niet zo van.

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.


Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 19:17

ikke"]
Die in Bakel heet gewoon Peter Verhoeven en hij heeft kennis van zaken. Ik kom er al jaaaaaren. hij vraagt nette prijzen en levert kwaliteit.
[/quote]
Och ja. Ik kwam d'r zo snel niet op.

[quote="ikke schreef:
In Lierop zit ook een zaak, ken ze niet zo goed, maar ik heb er eens een ongebroken trensje gekocht, wat verder niemand kon leveren. Ze maakten een goede indruk, maar ik heb er verder geen ervaring mee.

Hun hebben geen eigen, zeg maar, zadelmakerij. Hun zullen het op moeten sturen, als ze dat al uberhaubt met zadels doen. Weet ik eigelijk niet.

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 19:10

manon_lin"]
[quote="Vonnie84"]Oh en een tip, niet naar sterksel brengen. Als hij zegt: het is over een week klaar, dan kun je er zo nog een week voor uittrekken. Daar hou ik persoonlijk niet zo van.
[/quote]

Klopt helemaal. Iemand bij ons op stal had haar chaps erheen gebracht. Ze zouden 2 dagen erna klaar zijn. Na iets van anderhalve week nog niets. Toen heeft hij het effe snel gestikt en een stuk leer er afgeknipt waardoor nu de chaps onbruikbeer zijn geworden (rits gaat iedere keer open). Lekkere service Boos! .
[/quote]

[quote="radoszin schreef:
Brabants ruiterhuis in Sterksel


Sorry hoor, maar kan je niet eerst lezen naar wat er al gezegd is, voordat je maar ff snel iets neer schrijft.

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: posje, Zephyr en 36 bezoekers