Wie heeft ervaring met Hemparade?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 18:40

je moet het eerst nat maken om de sponswerking te activeren. Dus je gooit twee balen in een hoek, vervolgens een halve/hele emmer water er over en dan opschudden en in je stal verspreiden. Dan haal je de hele week alleen de drollen eruit en 1 x in de week de natte laag. je kan de natte laag ook langer erin laten dan wordt het een soort compost. En dan gooi je er weer een halve/hele baal bij. Fijn spul vind ik persoonlijk.



mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 09:00

siesti"]
[quote="mobick schreef:
je moet het eerst nat maken om de sponswerking te activeren. Dus je gooit twee balen in een hoek, vervolgens een halve/hele emmer water er over en dan opschudden en in je stal verspreiden. Dan haal je de hele week alleen de drollen eruit en 1 x in de week de natte laag. je kan de natte laag ook langer erin laten dan wordt het een soort compost. En dan gooi je er weer een halve/hele baal bij. Fijn spul vind ik persoonlijk.


Ik heb nog nooit gehoord dat je het nat moest maken..
Alleen het gebruikt ervan wat je uitlegt klopt wel precies met hoe ik het deed, gewoon elke dag de mest eruit idd.

Ik sta nu op vlas en vind dat veel fijner om te gebruiken en het neemt nog beter op. Ook word het gebracht en is het goedkoper dan Hemparade, dus misschien een tip?
[/quote]

dat nat maken staat gewoon op de verpakking hoor.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flubberboot, Googlebot, Lui_, Prairy en 46 bezoekers