Hallo, ben nieuw hier...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heleen1

Berichten: 373
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Heerde

Hallo, ben nieuw hier...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 14:56

Hallo, ik heb me pas aangemeld op bokt en even wat rondgesnuffeld. Het is ook wel leuk als jullie iets meer over mij weten, maar dat staat ook al in de gebruikerslijst. Ik ben 28 jaar en heb op dit moment 4 IJslanders. Samen met mijn moeder dan. Zij heeft een bruine ruin Lyngvi en het veulen van mijn merrie Thanki, die nu bijna 6 maanden oud is. Ik heb Glod, een bruine merrie en Vignir, een zwarte ruin die ik ga verkopen. Ik heb namelijk op IJsland in september op een paard gereden waar ik helemaal verliefd op ben. In de 6 jaar dat ik Vignir nu bijna heb heb ik dat gevoel nog niet eerder gehad met hem, wel met Glod. Gister heb ik dus besloten dat Vig weg gaat en dat ik dan Primus ga importeren, in de hoop dat hij nog niet verkocht is op IJsland. Verder rijd ik met Glod onder het zadel en aangespannen en ook Vignir is sinds kort aangespannen. Verder probeer ik wat wedstrijden te rijden met Lyngvi en Glod, maar sinds een ongeluk met Lyngvi heb ik last van spanning en lukt het even niet op wedstrijden. Als Vignir verkocht is ga ik me daar weer meer op richten. Nou, dit was het wel. Mochten er mensen zijn die nieuwsgierig zijn naar mij en/of mijn paarden: Stuur gerust een mailtje en dan spreken we misschien iets af. Oja, ik woon in Apeldoorn. Groetjes van Heleen en de IJsjes!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:26

Nou welkom op bokt zou ik dan maar zeggen Haha! heel veel plezier hier maa dat zal vast wel lukken! Lachen

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:49

Welkom en we willen graag foto's zien van je paardjes.

highlight

Berichten: 143
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:47

hoi!

Menrulez
Berichten: 36
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Ommen!! het gezelligste stadje van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:51

hallow ik ben ook nieuw hier! mischien kunnen we samen bokt verkennen?

Menrulez
Berichten: 36
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Ommen!! het gezelligste stadje van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:59

komen hier alle nieuwe lui bij een ofzow??

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 17:10

Allemaal welkom op het meest verslavende paardenforum van de BeNeLux Tong uitsteken En uhhm, enjoy yourself. Ikzelf ben veel te vinden bij slowchat, IN the PIcture en Horses at work. In mijn onderschrift staan ook 2 linken O: misschien leuk om ff te kijken ?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 18:00

Hoi welkom hier op bokt, echt erg verslavend hoor.
Leuk dat je uit apeldoorn komt......er zitten heel wat mensen uit Apeldoorn hier op bokt (woon er zelf ook).
Wij rijden ook aangespannen alleen dan met shets (kleine ijslandertjes hahaha).
Als je meer over mij of over mijn 2 fjorden en 3 shets wilt weten kun je even in mijn profiel kijken.
In ieder geval heel veel plezier hier op bok.

Heleen1

Berichten: 373
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 18:48

Hoi allemaal, ik zal eens proberen wat foto's hierop te zetten. Jacqueline, ik had je profiel gezien ja! Waar woon je in Apeldoorn? Mijn paarden staan in de Beemte langs het kanaal noord. Zelf wonen we nu nog in het centrum, maar ons huis is te koop en we hebben een boerderij op het oog. Hoop dat dat wat wordt, maar we moeten eerst verkopen. Ik zal even kijken bij de topics over foto's, dan probeer ik daar foto's bij te zetten. Groetjes!

Alja

Berichten: 25593
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:18

welkom en pas op het is erg verslavend Haha! Haha!

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:25

Welkom! Volgens mij zitten hier nog wel meer ijslanderliefhebbers...

Wat leuk dat je zo verliefd wordt op een paard dat je het wilt importeren! Spannend ...

En idd, foto's, leuk!

Heleen1

Berichten: 373
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 20:50

Ja, Primus is ook erg leuk!!! Ik ben in september op IJsland en mocht hem een hele week rijden. Hij is isabel van kleur en vrij groot en stevig gebouwd. Hij keek zelf uit waar hij kon lopen en als een paard voor ons struikelde keek hij eerst zelf waarover en ging dan over andere stenen heen. Verder was hij ook wel eigenwijs hoor. Wil ik links, hij rechts en andersom. Jammer dat mijn scanner het niet meer doet, want ik heb leuke foto's van hem.

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:57

Nu word ik alleen nog maar nieuwsgieriger natuurlijk Lachen .
Jammer van je scanner, maar als Primus hier komt wonen, heb je nog genoeg gelegenheid om foto's te maken. Dus: gewoon snel kopen Haha! !

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:59

welkom op bokt veel plezier maar dat zal wel lukken denk ik

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 21:12

hoi welkom op bokt en veel plezier ik ben er zelf ook nog niet zo lang maar ik vind het erg leuk

Heleen1

Berichten: 373
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 21:27

Hmmm, heb al lang niet meer zo lang achter de pc gezeten! Ben ook lid van een emaillijst over IJslanders, maar daar zit ik de laatste tijd wat minder op. En Miko, ik wou dat ik Primus zo snel kon laten komen, maar dan moet eerst Vignir verkocht zijn, anders heb ik er gewoon geen geld voor. Bovendien moet ik dan eerst nog bijsparen voor de import. Alleen de import kost al minimaal 1000 euro!!! Maar hij is gaaf!