laarzen?chaps?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

laarzen?chaps?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 21:34

Als ik op wedstrijd ga, moet ik spijtig genoeg die lastige rubberen laarzen (aigle) aantrekken, op de een of andere manier heb ik meer last van mijn benen (slechte beenligging e.d.) Normaal rijd ik met chaps en van die leren botjes, nu was mijn vraag of er iemand ervaring had met leren chaps? Voelt het hetzelfde als de gewone? of komt het overeen met botten, lekker stijf Scheve mond

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 21:43

Ik heb geen id of het anders is, ik rijd altijs met gewone chaps volgens mij.

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 23:32

Alle chaps zijn toch van leer Verward Snap niet zo goed wat je bedoelt. En botjes is Vlaams voor schoenen?

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 23:41

jodpurs? of hoe zeggen jullie dat? mijn chaps zijn van suède of hoe zeg je dat, je hebt echt leren chaps zoals je leren rijlaarzen hebt

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:34

Ok, nu snap ik het Lachen

In dat geval: ik rekende mijn suede chaps ook tot leer, echt gladde leren chaps ken ik niet en heb ik ook nog nooit iemand mee zien rijden volgens mij.... Dus sorry, ik kan je er niks over vertellen.

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 11:28

Ik heb leren chaps en kunstleren chaps. Persoonlijk vind ik de kunstlederen veel lekkerder zitten, omdat het heel soepel materiaal word. Nu heb ik dus echt iets tegen laarzen, die passen bij mij nooit goed. Maar ik vind leren chaps ook heel lekker zitten, maar dan moet je ze eerst wel veel dragen zodat dat stroeve en stijve eruit is.