Wie wil hoefkatrolpaard kopen en correct trainen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

baudyh

Berichten: 4259
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 19:56

waarom koop je hem niet gewoon terug en ga je bij antoine lessen.Jij gelooft blijkbaar in dat paard dan is ie dat toch waard.Ik kan je antoine aanbevelen.

Ons eerste veulen van 2024: Una Bella Donna prinses G.W. Geboren op 21 Maart op naar nr 2.


baudyh

Berichten: 4259
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 12:13

Hai Rore,
hoe moeilijk het ook is,ik denk dat je afstand van dat paard moet nemen.En ook niet moet proberen om andere hem te laten kopen.Je durft het zelf al niet aan dan kan je het ook niet van andere verwachten.
Ik denk dat je wel heel veel geleerd heb van dit verhaal.Vraag altijd een factuur als je een paard koopt ook bij een handelaar.Als hij dit niet wil geven,weet je al dat er iets niet klopt.Die handelaar heeft je gewoon een rotstreek geleverd.En ik weet niet hoeveel je voor dit paard betaald hebt,maar waarschijnlijk veelste veel.2500 euro voor een hoefkatrolpaard is veelste duur.Ik zou als ik jou was,helaas het hele verhaal rond dit paard vergeten.Ga samen met je vrien/man in onderhandeling of jullie toch een paard willen.Zo ja,zoek dan uitgebreid naar een ander.Ga naar goede bedrijven en kijk uit met handelaren.Hier in nederland mag je een aankoop keuring ook door je eigen dierenarts laten doen.Pas als die hem goedkeurt en je een factuur krijgt kopen.Dan heb je het recht om hem terug te kunnen sturen.Het is moeilijk maar wel het verstandigst.Betrek je man erin,die moet het absoluut met je eens zijn anders werkt het niet..sucses baudy

Ons eerste veulen van 2024: Una Bella Donna prinses G.W. Geboren op 21 Maart op naar nr 2.

baudyh

Berichten: 4259
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 00:14

je zegt dat je voor het paard veel meer hebt betaald dan 2500 euro.Al heb je maar 2000 euro terug gehad,daar kan je toch een heel leuk nieuw paard voor kopen.Je zegt dat je nu gelijk geen paard meer kan kopen.Er zijn ook heel veel leuke paarden voor weinig hoor.sucses.

Ons eerste veulen van 2024: Una Bella Donna prinses G.W. Geboren op 21 Maart op naar nr 2.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 33 bezoekers