Leuke ideeen/uitstapjes gezocht voor mijn Aussie b

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Leuke ideeen/uitstapjes gezocht voor mijn Aussie b

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 16:25

Ja ja... ik begin zo langzaam aan te vinden dat het voor Simon wel leuk zou zijn om wat meer stukjes Nederland te leren kennen... en een beetje een leuke kennissenkring op te bouwen... Kortom, heeft iemand leuke ideeen wat en waar we welke dingen kunnen doen? Haha! En hoe in hemelsnaam bouwt iemand die net naar Nederland ge-emigreerd is een kennissenkring op terwijl ik op mijn werk zit... Schijnheilig Hij mag voorlopig helaas nog niet werken maar elke dag thuis zitten is ook niks natuurlijk... maar omdat het budget beperkt is kan ik ook niet allemaal dingen verzinnen die (veel) geld kosten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 16:58

Laat 'm maar es beginnen met registreren op Bokt en lekker meebokken Haha! dan heeft hij heeeeeeel snel al heeeeeeeel veel kennissen! *LOL*
Maar we kunnen natuurlijk ook een AussieBoktmeeting houden! Maken we er een Amerikaanse fuif van, kost het jullie geen cent maar hebben we wel een leuk feestje!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 17:16

Misschien toch een sport of hobbyclub proberen. Ook om zo mensen te ontmoeten met dezelfde interesses. Vaak hebben buurtcentra wel goedkope sportlessen en hobby-avonden. Wat vindt hij leuk om te doen? Mag vrijwilligerswerk trouwens ook niet?

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 18:44

Heeft 'ie geen leuke hobby of wil 'ie er geen beginnen? Zo ontmoet je toch ook vaak wel mensen...

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 19:55

Cursus nederlands gaan doen.

En dan idd tussen de mensen gaan zitten, sporten, werekn, vrijwillegers werk etc etc.

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 23:49

Waarom niet via de Australian Embassy een vraag doen achter clubs, groepen, enz enz. Hier kan hij in contact komen met andere Aussie's die ook 'afleiding' zoeken. Cursus Nederlands is natuurlijk ook een goed idee en dan wel vanuit het engels ... want geloof mij nederlands is geen makkelijke taal om te leren ! En ik had een voordeel omdat mijn ouders nederlandstalig waren.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 23:56

Samen naar de film "Finding Nemo" gaan Haha! Kan hij weer een beetje aan thuis denken, aangezien het zich in het Great Barrier reef plaatsvind. De kaartjes bestel je via je airmiles Haha!

Even zonder gekheid: je kan bv eens lekker naar Scheveningen gaan om uit te waaien, of naar het bos. De blaadjes zijn nu allemaal van de bomen en als het lekker fris is, kruip je lekker dicht tegen elkaar aan.

Over kou gesproken: samen een keer naar een Indoor Ski baan gaan! Kan hij lekker wennen aan de Europese winter Knipoog

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:33

Australians abroad:
http://www.coolabah.com/welcome.cfm

Australians and New Zealanders in the netherlands (yahoo groep)

http://groups.yahoo.com/group/Australia ... scount=100

This group is for Australian/Dutch couples. It is also for
Australian/Belgian couples or Australian/German couples and
Australian expats living in Holland, Belgium or Germany. It doesn't
matter whether you are in Australia or The Netherlands, one partner
would probably be facing the problems of living in a foreign country.
That is where this group comes in. Designed to help each other
overcome the problems faced with living overseas and to meet others
with similar lifestyles. Why not come and in and see for yourself. We
would also like to arrange group get togethers whether it be for
dinner, movies, beers, shopping or whatever. Why not join us

http://groups.yahoo.com/group/DutchAussies/ (yahoo groep)