werk gezocht...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

werk gezocht...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 15:26

Ik doe een paardenhouderijoplijding in Barneveld waarbij ik een dag in de week naar school ga en de rest werk. Ik werk nu op een manege in Muiderberg, maar ben het daar toch zo verschrikkelijk zat!!!.
Die mensen denken echt dat je een soort slaaf bent!!
Heb geen probleem met in het weekend werken maar wel als dat elke zaterdag en zondag is. Er zijn genoeg mensen die dan ook kunnen werken maar ja die slijmen even bij de baas en hoppa hun hoeven niet!! Boos!
Nou zo zit ik niet in elkaar. Dat ik met mijn gips ga werken doe ik zelf maar een beetje rekening daarmee houden kan geen kwaad. Nou hoor ik net dat ik zondag middag in me eentje moet voeren. Nou denken jullie vast, waar zeurt dat mens over maar een kar trekken waar een baal kuilgras op staat van zo'n 500 kilo is niet echt aangenaam met een voet waar je geen kracht mee kan zetten. Baas zecht "zoek maar een oplossing je doet het zelf" Dat en nog een heleboel kleine dingetjes maken dat ik er nu echt genoeg van heb. Dus als iemand een paardenbedrijf weet in de buurt van weesp, Muiden Muiderberg of naarden??? Zech het alsjeblieft tegen me.
Is stal Pronk een optie? Heb gelezen dat enkele bokkers daar staan hebben jullie enig idee of ik daar kan komen werken?
sorry maar ik ben nu echt kwaad. bah kunnen jullie je voorstellen dat ik het gehad heb daar?

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.


Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 15:37

ik bedoel het ook niet naat jou toe ik dacht dat je dat wel zou snappen maar er zijn ook een aantal dingen gebeurt waar jij nix van af weet.
Dit was ff een voorbeeld. En ik op zondag helemaal noit tijd om me paard te rijden omdar ze daar om half zes sluiten in het weekend.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.


Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 16:06

tuurlijk weet ik dat je als stagaire de rottige klusjes moet doen en daar heb ik ook niet echt probleemen mee. Maar wel met het feit dat ik gewoon oneerlijk word behandeld. En dat verbeeld ik me niet!
P.S. dank je Annabel.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 16:35

Weet dat rotklusjes erbij horen maar ik ben toch niet de enige die dat hoeft te doen? We werken daar met 8 mensen op stal. Dan zijn er vast wel een aantal die het weekend willen werekn of om de twee weken in het weekend. Heb nu ruzie met best wel veel mensen omdat ik nooit meer naar ze toe kan. ( stom dat ze dat niet snappen maarja)
Kom op zeg maar even slijmen en huppa hun hoeven niet te werken.
Ik weet wel dat het erbij hoort en heb er verder geen problemen mee maar een beetje eerlijk verdelen kan geen kwaad. toch?

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 23:49

je bent een schat... en dat meen ik echt.. Zie je morgen.
*is wel opgelucht*
Heb wel ff een leuke mededeling waarschijlijk doet de trekker het niet.
Er zou vandaag iemand naar komen kijken maar ja je weet hoe dat gaat he? Dat worde dus met plakken stso slepen en voeren met de kruiwagen. We hebbeb het vandaag ook zo gadaan en ik moet zeggen dat het nog best snel gaat. Sinterklaas komt morgen ook langs he,hihi

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 11:20

Dankje Desiree.
Er is daar nog helemaal nix veranderd. Ben bij een paar andere stallen in de buurt geweest maar ze kunnen niemand gebruiken.
Het kan me geen fluit schelen, al sta je de hele dag uit te mesten als je maar eerlijk behandeld word.
Dees als ik jou was zou, ik es naar Bart van de kwast bellen, ik denk dat het dan sneller geregeld is. Boos!

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__, Glossy2009, Sintara, StonedRomy, xRaisin en 72 bezoekers