Kent iemand mss deze paardjes?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Qtje
Berichten: 75
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Mol - België

Kent iemand mss deze paardjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 12:16

Hoi,

Kent iemand mss deze paarden:

Atilla

B-pony, merrie, zwart, twee witte voetjes achteraan, blesje (kolletje)op haar hoofd, leeftijd weet ik niet (schat 12-15 jaar)
echt een schatje, superlief, wel redelijk hevig bij het rijden, zeker bij het springen

Ze stond bij ons tot maart 2000, maar we hebben haar moeten verkopen (aankoop grotere pony). Ze is toen naar mensen uit Meerhout of Olmen (België) verkocht denk ik, maar ik denk dat ze doorverkocht is.

Kan jammer genoeg geen foto's plaatsen (geen scanner). Wij zijn van Mol, België, provincie Antwerpen.

Irina

Groot paard , 1.65m, merrie,bruin met zwarte manen, grote witte bles (van ter hoogte van haar ogen tot aan haar neus), twee witte voetjes achteraan. Wij schatten ze ongeveer 18 jaar (kan ook wat ouder)

We hebben haar in Wiekevorst (B) gekocht.
Tja, zo zullen er wel honderden rondlopen zeker, maar mss zeggen de namen iets, vooral van die pony zou ik willen weten waar ze terecht gekomen is.

Groetjes,

Q

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 15:11

Ik weet niet of je foto's van ze hebt, maar als ik jou was zou ik die erbij plaatsen. Dan kunnen mensen veel sneller en makkelijker oordelen.