Euro-star vraagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Millenium
Berichten: 399
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: Zwolle

Euro-star vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 21:17

Hallo

Heeft er ook iemand Het model klara van euro star?
Ik heb er 1 en hij zit heel erg fijn maar nu is hij heel erg
gaan pluizen. Heeft iemand anders dat ook? Ik ben terug gegaan
naar de winkel waar ik hem heb gekocht en daar zijden ze dat ze
die klacht al veel vaker hadden gehad dus hebben ze die van mij terug gesturrd naar de fabriek. Nu is hij 3 weken weg en ik w8 op de uitslag. hebben nog meer van jullie dit probleem of herkent iemand dit

Afbeelding

Deze rijbroek ik heb er nu dan 2 (1 al 3 weken bij de fabriek) Het schijnt dat alleen de kleur Antraciet zo pluist en bij mij is dat dus ook zo de blauwe pluist niet maar die andere wel

Myranda

Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 21:20

Ik heb een Eurostar Diana en die pluist ook best erg. Ik heb hem nu 5 maanden en bij het kruis zitten erg veel pluisjes.

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 21:25

ik heb ook de Klara, maar dan de blauwe. heb hem nu n jaartje maar draag hem niet zo vaak vind hem niet lekker zitten. Maar hij pluist niet

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 21:31

Jaaa die heb ik ook voor de 2e keer de eerste was echt helemaal "door" ik had em te vaak aan!! En nu pas weer een nieuwe gekocht!! Ik vind ze echt lekker zitten!!!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 21:31

ik heb deze rijbroek ook,in het donkerblauw en grijs.
ik heb ze nog niet zo lang,maar ze zijn idd beide een beetje gaan pluizen.
laat je me anders even weten wat de fabriek ervan zei?

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 21:36

Ik moest even in het kaartje kijken hoor. Ik heb hem namelijk aan. De mijne pluist nog helemaal niet en ik heb hem al vanaf januari. Er zitten alleen wel wat haaltjes in. Het zijn echt hele fijne broeken.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 21:51

ja de mijne pluist ook niet heel erg ofzo,maar gewoon waar me trui of jas vaakt komt,maar denk wel dat dat normaal is.
ze zitten idd echt heerlijk.

ScapaPolo3
Berichten: 792
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 21:52

ik heb dat ook gehad moet je af en toe eroverheen gaan met een scheermesje dat haalt de pluisjes weg (althans dat doe ik dan) je kan dr verder nix aan doen

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 21:54

ScapaPolo3 schreef:
ik heb dat ook gehad moet je af en toe eroverheen gaan met een scheermesje dat haalt de pluisjes weg (althans dat doe ik dan) je kan dr verder nix aan doen


Even off-topic, maar werkt dat ook bij vesten? Ik heb een vest waarop op mijn rug ontzettend veel pluisjes zitten door mijn nepvlechten.

Het is wel een goede tip!

ScapaPolo3
Berichten: 792
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 21:56

EvaloveSandy"]
[quote="ScapaPolo3 schreef:
ik heb dat ook gehad moet je af en toe eroverheen gaan met een scheermesje dat haalt de pluisjes weg (althans dat doe ik dan) je kan dr verder nix aan doen


Even off-topic, maar werkt dat ook bij vesten? Ik heb een vest waarop op mijn rug ontzettend veel pluisjes zitten door mijn nepvlechten.

Het is wel een goede tip!
[/quote]

Jah ik heb ook zon vest een hoop geld betaald en pluist ie heel erg werkt allemaal trek het wel ff goed strak Knipoog

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 21:58

ScapaPolo3"]
[quote="EvaloveSandy"][quote="ScapaPolo3 schreef:
ik heb dat ook gehad moet je af en toe eroverheen gaan met een scheermesje dat haalt de pluisjes weg (althans dat doe ik dan) je kan dr verder nix aan doen


Even off-topic, maar werkt dat ook bij vesten? Ik heb een vest waarop op mijn rug ontzettend veel pluisjes zitten door mijn nepvlechten.

Het is wel een goede tip!
[/quote]

Jah ik heb ook zon vest een hoop geld betaald en pluist ie heel erg werkt allemaal trek het wel ff goed strak Knipoog
[/quote]

Oké dan! Ik ben weer helemaal blij Haha!

Millenium
Berichten: 399
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 22:44

dat pluizen op mijn broek komt niet van een jas of trui zweep of wat dan ook want de pluisjes zitter werkelijk overal

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 22:50

Ik heb 2 rijbroeken van Euro-star en allebei pluizen ze...

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 23:27

Dat "scheren" doen ze bij de fabriek ook gewoon. Wel idd goed glad trekken en een scherp mesje gebruiken.
Het pluizen KAN ook aan dingen als bijv. zweep liggen. die schuurt er nogal es overheen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 00:04

ik heb een ribfluwelen broek van Eurostar, met leren kniestukken....
nergens last van....

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 03:42

ik heb een eurostar met leren bips, een grijze (herenmaat/model) deze pluist ook best wel
laat je even weten wat de fabriek ervan zegt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 14:46

Ik heb ook een Eurostar Klara, maar die heb ik pas een weekje of drie. Ik heb dus nog geen idee of deze gaat pluizen. Vind het verder een hele fijne broek voor een wel heel aantrekkelijk prijsje.

Ik heb ook een dure Pikeur en die pluist bij het leven (broek is nog geen jaar oud), dus zolang die Eurostar de Pikeur niet inhaalt met pluizen, ben ik dik tevreden.

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 14:57

Heb ik ook!!!

echt ik had em naog maar 3 weken ofzo. En direct al heel erg pluizen. Ik koop geen euro star meer.!!!!

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 14:59

Ik heb die pluizen-ellende dus met een Horka broek. Ik moet er nog een keer mee terug naar de winkel, heb het al 1 keer gedaan.
Voor die dure broeken MAG zoiets gewoon niet!!! Laten ze dan maar een nieuwe leveren.
Bij een ruwe zweep wil het nog wel een keertje gebeuren dat het g aat pluizen, maar ik heb dus al een gladde zweep. Ik kan er niets aan doen, maar de stof van die rijbroeken van tegenwoordig is niet altijd geschikt voor het doel waarvoor de broek gemaakt is. Het gaat tegenwoordig te veel om maar lekker met de mode mee te gaan. Alsof iedereen het geld heeft om elk jaar een neiuwe broek aan te schaffen.
Zelfs de goedkoopste HH van polyamide blijft bij mij mooier dan m'n Horka. En daar zit een factor 4 prijsverschil in.

Millenium
Berichten: 399
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 09:00

Hoi

Ik heb weer bericht gehad van de winkel de die haddne van de fabriek in Nederland te horen gekregen dat mijn rijbroek naar duitsland opgestuurd is (schijnbaar in duitsland ook veel klachten) Dus nog ff afwachten wat ze er mee gaan doen. Ik hoop dat ik gewoon een nieuwe rijbroek krijg

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 09:20

n Duitsland hebben ze ook niet veel klachten.
Daar zit hun HOOFDfabriek. (hoofdkantoor)

Maar ik heb nog geen last van pluizen

Ik heb een Diana met steekzakken en thermo 830 stof.

Dat is toch een Diana?

Of ben ik weer abuis Haha!

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 09:21

Echter zit ik nu al 3 maanden te wachten totdat ze mijn donkerbruine (Nieuwe) rijbroek opsturen.

3 maanden geleden besteld, maar moest nog gemaakt worden bij fabriek (Duitsland).

En ik heb gewoon een standaard maat 38.

Het moet niet gekker worden daar.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 10:13

Ja, dat heb ik ook, idd een anthraciet kleur.
Zelfs voordat ik hem voor de eerste keer in de machine had, pluist hij al.
Ik ga ook eens even een belletje doen met de ruitersportzaak, kijken wat ze zeggen..

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 11:02

Die Klara is een goedkope variant van bijvoorbeeld de Diana of de Finale. Ik denk dat je er niet al te veel van mag verwachten... Aan de andere kant, drie weken is wel een heel korte levensduur... Heb je hem wel op de juiste manier gewassen (binnenste buiten, 30 graden)?

Millenium
Berichten: 399
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 12:15

hoi

Mijn broek is op de juiste manier gewassen en in de winkel zijden ze ook dat het niet mocht dat pluizen voor een eurostar broek ze zijden als het bv. met een merf zoals global zou gebeuren zouden ze niet zo heel raar opkijken maar voor een euro star broek mag die dus NIET. Bij het kantoor in Nederland dachten ze er dus hetzelfde over.