oppas gezocht voor konijnen voor 2 maanden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

oppas gezocht voor konijnen voor 2 maanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 22:08

wij gaan verhuizen maar kunnen helaas nog niet in ons nieuwe huis terecht, nu gaan we dus 2 maanden gehuurd wonen en hebben helaas niet de mogelijkheid om onze konijntjes mee te nemen. Deze lopen nu los bij ons in de tuin 24 uur en zijn echte buitenkonijnen. ik wil ze niet voor 2 maanden in een hokje stoppen. heeft iemand nog een plekje over. In februari gaan we in ons eigen huisje en daar krijgen ze weer een groot plekje

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:12

Misschien mogen ze bij ons in de tuin hupsen...
We hebben een grote tuin met een gazon, een ruime konijnenren en ook een mega-nachthok op poten.

Ik heb een konijnengek zusje, en haar (nieuwe, jonge) konijn zit deze winter op haar kamer. Ze wil vast wel 'logeerkonijnen'.

Wat is precies de bedoeling?

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 23:17

Idd, wat is de bedoeling, want om nou de konijnen los te laten als er katten en kippen Haha! in de buurt zijn...

Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 18:29

hoi de konijntjes lopen nu los in de tuin. ze hoeven niet zo'n grote ruimte weer maar om ze in een klein hokje te stoppen vind ik zielig. er loopt ook 1 kip tussen

Mist

Berichten: 9486
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 19:22

Ik zit een beetje ver weg.....maar ze zijn welkom! Ik heb ook altijd een tuin-konijn gehad (gevonden in het bos-tam konijn gedumped door waarschijnlijk vakantiegangers) Ik woon vlakbij Roosendaal.

radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 19:43

Uhm.
We hebben nog wel een hokje over en ook wel een ren dus als je wil mag je ze komen dumpen in de ren... tenmisnte als ze bij elkaar kunnen