Mmm, bijna jarig wat te vragen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 22:39

Ik ben bijna jarig. Ga morgen naar Horsepower in Heino en krijg ik alvast een jas. Misschien ook een rijbroek. Ik mag waarschijnlijk ook wat kleins uitzoeken, maar ik weet alleen niet wat! Weet iemand misschien iets leuks? Party!!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 00:24

Mooie leren (rij)handschoenen Verward (= mijn persoonlijke keus, dat vraag ik ook iedere twee jaar weer Knipoog , na twee jaar zijn mijne altijd "op" !)

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 00:32

Eeeeh.. een leuk en goed boek, of handschoentjes, of wat verzorgingsartikelen, of eeeeeh.. tja, zoveel keus.. Lachen
Veel plezier.. enne, laat het even weten wat het is geworden. Lachen

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 09:31

Ehm....je mag nog iets kleins hebben...wat te denken van een klein hondje offe.....een klein paardje (veulentje) offe een klein katje offe een klein konijntje offe......een muisje (zijn al klein). Tja...Tis maar wat je onder iets kleins verstaat!! hihi!!
Groetjes van Jessica!

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 09:34

eh? toilletteer spullen, leren handschoenen, borstels (voor als de jouwe versleten zijn), halster, halstertouw, enorme zak paardensnoepjes (5 kilo ofzo)

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 09:49

Hahaha, Jessica, goed idee. Een shetlander wil ik dan wel! Haha! Leren handschoenen is idd erg leuk, maar die zijn wel heel duur toch? En paardensnoepjes zijn natuurlijk altijd goed. Ik dacht ook aan een leuk frontriempje, maar ik heb er al 1. Dat is met zo'n koperkleurig kettinkje. Alleen was hij voor Brando te klein Verward . Hij heeft ook een best breed hoofd. Misschien past hij op mijn toekomstige paard wel ,maar dat denk ik dus niet.
Bedankt voor alle reacties! Party!!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 09:54

Leren handschoentjes zijn wel duur, maar je kan ook nepleren nemen. Die zijn iets van 30 gulden, dus dat valt nog wel mee.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 09:58

Okee, nou, ik kijk wel even! Bedankt!!! Party!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 10:55

Vraag de Knollegruun-rit cadeau Haha!
Scheelt je zelf weer geld en je houd er zeker weten een leuke herinnering aan over Lachen

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 19:35

Cody, die krijg ik al!! Haha! Haha! Haha! Vet lief van ze! Ik ben dus geweest en heb dit gekocht/gekregen:
-Rijbroek van Eurostar, grijs met zwart leren zitvlak Kwijl
-Jas van Eurostar, zwart, heerlijk warm en waterdicht Kwijl
-Sokken, lekker hoog en warm Kwijl
-En van mijn oma krijg ik (hebben we al gekocht, maar ik doe net alsof ik heel verbaasd ben en heel blij Haha! ) zwarte nepleren handschoenen, lekker warm Kwijl

De Drentse bokkers die morgen mee gaan naar Knollengruun zullen de jas al zien, want die doe ik aan, omdat het niet echt lekker weer wordt. De rest doe ik pas maandag aan, want dan ben jarig!! Party!! Party!! Party!!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 21:15

Nou, ik ben benieuwd naar je jas... Die rijbroek lijkt me ook wel mooi. Ik moet ook nog een nieuwe. Had er 1, maar die is gekrompen, tja, nooit meer en krappe broek kopen Frusty