zadels daaleman en hulsebos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Ton
Berichten: 126
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 18:08

Hai Napoleon,

Daaleman zadels ken ik hier geen voorbeelden, van Hulsebos zadels heb ik hier 2 voorbeelden gezien, deze zijn om te janken, heb hem aan het werk gezien, was echt een lachertje.
Heb eventueel nog een goed adres, niet goedkoop, maar paard en ruiter worden dan echt opgemeten, en zadel word perfekt op maat gemaakt.

Succes , Ton



Ton
Berichten: 126
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 21:30

Hai Napoleon,

Kijk maar ff op http://www.horseweb.de/vs_de/zub/cobra
Zoals ik al zei, ken Daaleman niet, maar weet zeker dat je over Cobra tevreden zult zijn.
Is Duits bedrijf, ze zijn niet goedkoop, maar echt vakwerk.
Zadelprijzen liggen voor zover ik weet tussen de 2500 DM voor ponyzadel, tot 3800 DM voor groot paard.
Na verloop van tijd kun je gratis laten controleren.
Zadel ligt perfekt, dus absoluut geen rugproblemen.

Succes , Ton

Ton
Berichten: 126
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 21:33

Hai Napoleon,

Wat ik nog ff kwijt wilde is het volgende.
Mijn vrouw heeft verschillende keren cursussen gevolgd in Centered Riding.
De instructrice Wendy Murdoch, die werledwijd les geeft hierin, heeft dus ook veel verstand van zadels.
Van al de paarden die ze tijdens de cursussen bij ons heeft gezien, waren wij de enige met een perfekt passend zadel.
Zegt denk ik toch wat over de kwaliteit van Cobra.

Succes , Ton

Ton
Berichten: 126
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 09:00

Hai Gerrie
kreeg de pagina waar je naar verwees niet geopend helaas.
Bij Cobra word het paard echt opgemeten, met een flexible stok, die over het paard heen word gelegd op allerlei mogelijke manieren, die voor de maat van het zadel belangrijk zijn.
Iedere keer dat een maat bepaald is, word de stok op een groot vel papier gelegd, en nagetekend, aan de hand van deze tekeningen word het zadel gemaakt, en geloof me, ze zijn perfekt.

Groetjes Ton

Ton
Berichten: 126
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 20:12

Hai Prima

Zoals het bij ons ging is als volgt.
We hebben cobra gebeld, degene die opmeet komt in Duitsland en Nederland, en maakt een afspraak, daar word je voor teruggebeld.
Hij meet het paard helemaal op, en verteld wat het gaat kosten, dit allemaal vrijblijvend.
Mocht je het wat lijken, dan bestel je, zo niet, ook goed.
Een vereiste is denk ik wel, dat je ook echt interesse hebt, maar lijkt me ook logisch.

Groetjes en succes Ton


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Delaja, maessie, xSCWx en 179 bezoekers