kwaliteit van zadel go.to/zadels..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-01 19:18

heeft iemand ervaring met dit winkeltje? ik dacht dat iemand, weet niet meer wie, er eens was geweest?

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 21:22

Ik ben er toevallig gisteren geweest!
Had al een dressuurzadel daar vandaan maar die had ik laten verzenden. Over dit dressuurzadel was ik heel tevreden, goed afgewerkt enzo.

Gisteren ben ik voor een stockzadel gaan kijken. Was er nog maar één van en die heb ik dus nu.
Hebben erg veel zadels maar het is echt niet te vergelijken met een winkel.
Zadels liggen in een soort berging/bijkeuken.
Ik heb ook nog overwogen om een westernzadel ipv een stockzadel te nemen maar deze vond ik vrij plat eruit zien. Kan ook wel aan mij liggen.
Verder zag alles er goed uit, maar omdat je toch bij mensen thuis bent is het toch anders beslissen als dat je bij een winkel bent. Bij een winkel kun je altijd nog zeggen ik denk er nog even over na maar als je nu een eind gereden hebt dan heb je die mogelijkheid niet. Toen ik er gisteren was, was alleen de vrouw thuis. Was wel aardig maar toch vond ik het moeilijk om zo snel te beslissen.

Als je daarheen gaat bedenk dan van tevoren goed wat je wel en niet wilt voor je daar overhaaste beslissingen neemt.

Het is een beetje een lang verhaal geworden!
Veel plezier met het uitzoeken van een zadel en laat nog eens weten wat je nu hebt gedaan.

Groetjes Kim

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-01 15:08

tis in de buurt dacht ik. maar bedankt voor je berichtje!

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 14:11

Hallo,
Ik heb er 2 zadels weg!!
een dressuur en een vzh zadel.
Beide netjes afgewerkt en goede kwaliteit!!
Alleen het zitvlak vind ik persoonlijk erg breed,maar het zadel moet nog soepel worden.
Ik heb de zadels nu ongeveer 2 maanden.
Groetjes:Corina

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 19:16

weet iemand toevallig hoe het zit als je paard het zadel nou niet past? Verward

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 20:21

Ik heb er ook 1, een vzh, model 2144. Heeft een brede boom, das errug wennen, en weinig kniewrong, ook wennen. Door die brede boom kan ik mn benen moeilijk aan mn paard houden. Het verschilt ook wat voor paard je ermee rijd. Ik rijd er normaal een kwpn van 1,70 mee en das echt nix waard. Laatst reed ik eenpony voor iemand en die ging echt onwijs tekeer (bokkuh!!!) en ik bleef goed zitten. Vaag dus.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 21:21

Romy,

toen ik voor het dressuurzadel ging,heb ik eerst geinformeerd of ik het zadel kon ruilen als het niet zou passen.

Was geen enkel probleem zei Leen (de verkoper dus)
Maar dat ging dus over ruilen, ik weet niet of je het zadel ook gewoon terug kunt brengen.

Ruilen voor een ander model kan vast wel, maar als je voor een bepaald model gaat (bij mij dus dressuur) en die past niet dan valt er weinig te ruilen want het is gewoon een standaardmaat.

Als je paard niet zo'n hele moeilijke rug heeft is het het proberen zeker waard. De zadels zien er prima uit.

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 21:34

ik zou dus heel graag nog een (kunstof) western zadel erbij willen, weet nog niet of ik het ga doe hoor... maar ze heeft een behoorlijk lastige rug, tenminste toen ik mijn vzh zadel ging kopen heb ik wel 30 zadels gepast.. en alleen deze zat echt goed... daarom twijfel ik dus... maar heb die vrouw ook al een mailtje gestuurd...