pony club het kleine ros? HELP!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 14:54

Je bedoeld "het Kleine Ros" uit Zeelst(Veldhoven) die hebben naast de heerbaan, in de wijk ' De Polders" een oefenterrein gehad, met 2 of 3 bakken waarin ze clubles hadden

maar ze zijn daar heel erg veel gaan verbouwen, hebben zelfs redelijk nieuwe huizen gesloopt om kantoren neer te kunnen zetten, en volgens mij hebben ze ook het rijterrein van de club opgekocht en er een kantoor neergezet

Volgens mij oefenen ze nu ergens in oerle, aan de rand van Veldhoven dus

Ik wilde er 7/8 jaar geleden lid worden met Saluut, dat mocht niet.
Heidi had wel met hem bij de ponyclub gezeten, en hij was blijkbaar nogal lomp&vervel;end op de veewagen, en toen ik dus ee jaartje ofzo nadat heidi was gestopt, met hem lid wilde worden zeiden ze dat dat niet mocht, omdat hij onhandelbaar was op de veewagen

ben toen hardstikke boos geworden, maar t bestuur was niet te overtuigen

inmiddels zijn er een aantal bestuursleden weg(hun kinderen rijden inmiddels bij de paarden en niet meer bij de ponyclub ivm leeftijd) dus wie weet dat je geluk hebt en er nu wel lid kan worden met saluut.

ik ga even zoeken of ik ergens een nummer van de secretaris van die club kan vinden, mn moeder doet namelijk de administratie van onze ponyclub&rijvereniging en heeft nogal wat namen&adressen enzo

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 14:59

gevonden iop de site van Veldhoven

Paardensport Het Kleine Ros

De heer M. Jansen

040-2535127

bel hem eens, hij kan je vast en zeker alles vertellen over waar ze les hebben enzo

succes!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:17

hey
j ik kom weleens langs zn wei als ik naar eindhoven ga, ben vorige maand ofzo toevallig een keertje ff gestopt, had hem daarvoor al bijna 7 jaar niet meer van dichtbij gezien Knipoog

hij was toen ik er mee begon erg lomp, na een tijdje heel braaf, maar ze waren bij de club niet te overtuigen, het ging om zn gedrag op de veewagen, heidi dr vader ging altijd mee ivm het laden op de veewagen, en ze waren bij die club eigenlijk blij dat heidi met hem stopte
en ik heb ze niet kunnen overtuigen dat saluut echt braaf was geworden

maar ja we zijn nu 7 jaar verder he, wie weet kan het nu wel!

of als je alleen lid wordt voor de lessen, en nog niet meegaat op wedstrijd, wie weet dat t dan ook wel mag

gewoon vragen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 23:20

lijkt me trouwens wel ns leuk om weer n keer langs te komen, als ik over n tijdje wat meer tijd heb kom ik zeker nog een keertje langs Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: joyce83 en 78 bezoekers