paardenrusthuizen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 00:36

wie weet er goede paardenrusthuizen waar je je oude paardje en goede dag kan geven zonder er nog veel voor te hoeven betalen??

groetjes

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 00:49

Vlak bij Hardenberg (Noord-Overijssel, tegen de Duitse grens) zit er eentje. Ik weet niet zo uit m'n hoofd hoe die heet. Ben er een keertje geweest voor mijn oude pony, maar die overleed een paar maanden later dus het is nooit nodig geweest. Ze vragen volgens mij iets van 250,- p/m voor een pony.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 12:16

ja kijk dat heeft dus een nut ik betaal nu 200,- gld per maand en dan kan ik er nog zelf voor zorgen. En als ik m daar zou zetten zou ii m nooit meer zien en kost het me nog meer ook . Toch bedankt!

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 12:23

Nou zeg! Het is maar net wat je voor je oude pony/paard overhebt Frusty .

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 12:29

he hallo
iemand bij ons op stal heeft haar oude ponny naar frankrijk gebracht het kost daar niet veel
en het is er erg leuk
het heet chez bardon
ze noemen het daar senioren stalling
telefoon en fax nummer :0033-(0)555-813859
ik heb foto's ervan gezien en met de eigenaar gesproken het zijn toffe mensen de man zelf is ook nog hoefsmid
het weer is altijd mooi daar
echt geweldig voor een oude dag dus
en als je je paard/pony erheen wil brengen halen ze hem zelfs voor je op
groetjes en veel succes ermee

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 12:30

Lunatic: zo bedoelt Debora het niet, ze wil gewoon weten of er een plekje is waar haar paard met andere paarden kan genieten van de rest van hun leven. En als het paardenrusthuis duurder is dan waar het paard nu is, kan ik me wel voorstellen dat je naar iets anders zoek. Wees gerust, mensen die hun paard in een 'rusthuis' zetten, hebben er veel meer voor over dan mensen die hun paard bij de afdankertjes op de paardenmarkt zetten! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 12:39

Whahaha IK heb niets over voor mijn oude pony??? als dat zo was was ie geen 31 geworden hoor! dan had ik m al lang naar het slachthuisgebracht..

Ik zoek gewoon een goedkooper plekje omdat ik het net op het randje kan betalen.

En dat rusthuis in frankrijk zie ik niet zitten hoor dat heb ik gezien op internet maar dan ben ik bang dat ie daar op slachttransopt gaat enzo laat m maar lekker bij mij in de buurt staan frankrijk is wel erg ver weg...en an ga ik m zo missen.. Huilen

groetjes