Voer!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Didi
Berichten: 6
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: velserbroek

Voer!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 22:33

Hai ik ben nieuw hier en ik heb al gelijk weer een vraag en ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
hier komt het:

Mijn Pony die word steeds slomer... gewoon dat hij zeg maar protesteerd als ik wil gaan aandraven...
ik geef hem dus een of ander granen iets van hippostar... en nu wil hij dus bijna niet meer en zweet ook wel snel...
Nou was ik laatst voer vergeten en toen kreeg ik biks van een meisje bij mij op stal en die dag erna was ze gelijk een stuk frisser en had ze veel meer energie... dus nu geef ik hem wat meer van dat andere voer om te kijken of het er aan ligt hoeveel hij krijgt....
maar zou het daar dus aan kunnen liggen dan hij zo fel reageerden op die biks ???

ik hoop dat jullie het weten , en of dat iemand het zelfde heeft gehad ofso .

Bedankt Lachen

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:05

Gewoon eff met die biks uitproberen hoeveel en of het werkt....maar bij mij weten zit er inderdaad neit zoveel in granen.....

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, EspaƱa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:23

Welkom op bokt..het verslavende forum
Mijn paard was de laaste tijd ook wat slomer..maar bij maij kwam het niet door de biks maar door de aanmaak van de wintervacht. Lijkt me niet dat als een paard een keer ander voer krijgt dat het dan gelijk opgewekter is. Maar je kunt het iig proberen, dus probeer gewoon deze biks even, en kijken hoe het verder gaat..