vakantie bij Manege de Kempen in Eersel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

vakantie bij Manege de Kempen in Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-03 08:36

Wij zouden met stal naar Groot Bartje gaan in het weekend van 11 april, nu is deze failliet, en het is overgenomen door een ander bedrijf. Jeetje wordt je zo lang aan het lijntje gehouden en dan krijg je dit bericht te horen, wat een takke zooi daar zeg, jullie willen niet weten wat ik tegen die telefooniste heb gezegd En Gomir had me al zo gewaarschuwd over groot Bartje, en ik was natuurlijk eigenwijs Haha! , met als resultaat dat ik snel een ander bedrijf moest gaan zoeken voor dat weekend, is nog wel een groot probleem hoor voor 14 paarden, maar uiteindelijk kwam ik terecht bij Manege de Kempen in Eersel, fijne mensen aan de telefoon ik werd goed geholpen. Is er iemand van jullie daar wel eens op vakantie geweest met je eigen paarden? Zo ja wat is jullie ervaring?
Waren de dagtochten naar belgie mooi?

Maar ik raad nu iedereen aan om niet meer te boeken bij groot Bartje, wat een balle tent zeg

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.



dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 11:45

Dit is trouwens wel een oud topic van mij.

Onze bevindingen van Eersel zijn goed, ze hadden ons alleen moeten informeren dat het lage stallen waren!!!!
We hadden namelijk een paar grote paarden mee van 1.67 a 1.70 en die konden niet normaal in die stal staan, ze stoten telkens hun hoofd, dat was echt niet fijn, verders was het oke

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jusdepomme, kimmetje26, RoRo44 en 37 bezoekers