Bereiter---> opleiding in Duitsland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 20:43

Dat lijkt me wel wat...
Ik wilde na mijn opleiding misschien deurne erachteraan doen, maar dat lijkt me eigenlijk niets twee jaar naar Duitsland zou ik mee kunnen leven *LOL*
Zeker als ik ondertussen al wat verdien Haha!
(na een studie geneeskunde drie/vier jaar deurne lijkt me ook niet alles Krijg dan namelijk ook geen stufi meer Lachen )

kan paardje me tegen die tijd mooi vertellen of het wat is Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*



gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 20:21

Ik denk dat het een beste klus is om aan een goed stagebedrijf te komen...
Maar tegen de tijd dat ik afgestudeerd ben ga ik misschien wel een poging doen Knipoog Deurne vind ik helemaal niets (heb toevallig gister de folder die ik al maanden terug aangevraagd heb gekregen Bloos Waardeloos ding...)

Dit lijkt me erg goed voor mijn ontwikkeling Twee jaar in het buitenland is toch al een mega-ervaring voor later *LOL* En als je het dan nog kan combineren met wat je eigenlijk wilt is het helemaal super...

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:06

Ik hoef nog maar vijf jaar Knipoog
Weet nog niet wat ik met mijn opleiding wil, maar ik maak hem zowiezo af

maar wil daarna zeker een poging doen om in de paarden te gaan werken. Heb alleen wel een opleiding achter de hand voor het geval dat *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, boemel, Googlebot, IASCrawler en 77 bezoekers