ned. versie DAS GYMNASIUM DES PFERDES - G Steinbre

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

ned. versie DAS GYMNASIUM DES PFERDES - G Steinbre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 22:10

Kreeg net via de mail de allernieuwste boeken binnen van mediaboek service en toen viel mijn oog op dit boek:

2003-Nederland-240 pagina's-hardback-groot formaat- geïllustreerd-
Eddy de Wolff van Westerrode heeft zijn medewerking verleent aan de bewerking van 'de bijbel van de dressuur'.
Das Gymnasium des Pferdes van Gustav Steinbrecht is een klassieker op het gebied van dressuur en wereldwijd bekend bij paardenliefhebbers. Deze uitgave is aan de huidige eisen aangepast en geïllustreerd, waardoor een beter begrip van de technieken totstandkomt. Het hele boek is doorweven van gouden regels en rode draden, die u een handvat bieden in de gehele africhting van uw paard.
Dit boek is bedoeld voor iedereen die in de klassieke dressuur en in een goede africhting van het paard is geïnteresseerd.
De prijs van het boek is Euro 49,98

Kent iemand dit boek en is het een aanrader??
Waarmee is het te vergelijken ? Ruiters en rechters ?

Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 00:09

Ruiters en rechters, nee joh, dat zou Van Loon mogen willen. Het boek wat jij bedoeld is écht de bijbel van de dressuur en niet alleen voor bepaalde mensen met bepaalde ideeën over dressuur. Ik vind Das Gymnasium des Pferdes een aanrader, het zou bij iedere dressuurruiter in de kast moeten staan.

josien
Berichten: 2554
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Uddel (veluwe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 13:53

Gaat het echt over de klassieke rijkunst. Ik ga is kijken bij mediaboek.

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 14:58

josien schreef:
Gaat het echt over de klassieke rijkunst. Ik ga is kijken bij mediaboek.


Ik neem aan van wel, tenminste als het zo is als in het stukje staat wat ik gekopieerd heb........