Dierenbescherming bellen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-01 12:35

Op de manege waar ik eerst met Navy stond gingen ze altijd al zeer banketstaaflig om met de manegepony's.
Maar toen ik daar zaterdag was, was ik echt in staat al die kinderen van die pony's af te schieten..
Sowieso zijn ze allemaal veeeel te dun, maar eentje was wel een hele grote uitzondering.. Die botten staken aan alle kanten uit, en hij liep KREUPEL.. Dan laat je een pony toch niet mee lopen (..sjokken..)??
Ik kende diep pony al voordat ie een manegepony werd, en toen reed er een meisje je op van 80 kilo, dat was veel te zwaar, van daar dat ze m verkocht, maar to the point.. Toen was het nog een PONY.
Altijd vrolijk, af en toe een bokje van vreugde, voorwaarts, lekker dik, en hij leek 8 jaar (was toen 14), nu nog geen jaar later, lijkt ie 24.. Echt vreselijk hoe al die pony's erbij lopen... 1X per jaar komt de hoefsmid, ze staan met 11 pony's in een stal van 4x5..
Maar, moet ik nu de dierenbescherming bellen? En wat moet ik dan zeggen??
Tips graag.. Want ik voel me nu zo banketstaaflig tegenover die pony's.. Wat hebben onze paarden toch een geluk..

Groetjes

O, die manege is trouwens Manege Groenendaal in Amersfoort, misschien dat iemand t kent?

_________________
<font color="red"> DE ultieme uitdaging voor iedereen die voor 100% met zijn paard bezig wil zijn... Endurance...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: NaVy! op 2001-10-17 20:09 ]</font>



Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-01 19:07

Nou, als jij dit gezonde pony's noemt, Sjuimpje..
Het feit is dat de db al twee keer eerder is gekomen, toen ze er schijnbaar pony's in beslag genomen, en afspraken gemaakt, maar nu is dus precies hetzelfde aan de gang.
Ik kan dat niet aan zien, vind het echt te ver gaan.
Frusty Erger me kapot aan die lui.
Zal toch maar even die namen weghalen..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Frummel01, Myrthe1 en 27 bezoekers