stro,zaagsel,vlasvezel...... etc. wat is de voorde

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Valerie16
Berichten: 629
Geregistreerd: 31-07-03

stro,zaagsel,vlasvezel...... etc. wat is de voorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 19:31

stro,zaagsel,vlasvezel...... etc. wat is de voordeligste keus??

Ik heb nu al zo'n 3 jaar een eigen paard en op al een paar verschillende stallen gestaan. De ene wat duurder als de andere maar opzich redelijke prijzen.
Maar ik sta sinds een maand op een stalling voor 100 euro stro,voer,weidegang,loopstal en stal. het voer betaal ik wel maar ik heb mijn eigen voer.
Maar nu kwam de eigenaar vandaag zeggen dat ik te veel stro gebruik, terwijl het vind ik zelf best meevalt.
Het zijn pakken van 30 euro dus ik moet per maand 15 euro bij betalen terwijl de andere pensionklanten dat niet moeten doen.

Nu denk ik misschien kan ik het dan beter zelf kopen... maar hoe duur ben ik dan uit

Nu zou ik willen vragen:

Wat zijn jullie ervaringen, wat gebruik je het liefst?en wat vinden jullie het voordeligst???

alvast bedankt

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 19:39

ik kan je niet helpen over de ervaringen,m aar ik zou bij die baas in opstand komen, je betaalt voor het voer, maƩr verbruikt geen, en voer is duurder dan stro he! dus kun je de compenstie van het voer regeln met het stro, dat je mag blijven gewoon stro gebruiken,maar niet moet bijbetalen!

Valerie16
Berichten: 629
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 19:55

jah ik zal het eens vragen bedankt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 19:56

Gebruik de zoekfunctie Knipoog
Er zijn hier al heel veel topics over geweest, dus als je de zoekfunctie eens gebruikt vind je denk ik het antwoord al Lachen

Valerie16
Berichten: 629
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 11:12

ik zal eens kijken