Ges haat Odessa!!!!!! (help)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jeanine

Berichten: 227
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Nederwetten

Ges haat Odessa!!!!!! (help)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 13:14

Ik merkte het vannochtend vroeg al toen ik ging voeren, Ges was nog steeds niet zo blij met Odessa. Want ik deed haar staldeur open en toen viel ze die kleine echt aan weet je wel ontblote tanden, oren in de nek en dan naar voren springen richting Odessa. Nou en de hoefsmid kwam weer eens niet opdagen dus Jan heeft een uur in de kou gestaan want mijn moeder lag nog lekker in bed. Toen heeft Jan ze schijnbaar buiten gezet en toen ging het mis! Ges bleef maar achter Odessa aanrennen en deed echt alsof ze haar wilde bijten en slaan. Tenminste dat vertelde mijn moeder dus een half uurtje later aan mij via de telefoon want ik ben vandaag de hele dag met mijn vader mee naar de bedrijfswagenrai om hem moreel te ondersteunen op zijn laatste dag. Dus nu ging Jan samen met mama proberen om Odessa in de wei naast Ges te zetten, zodat ze zo een beetje aan elkaar kunnen wennen. Ik hoop maar dat het goed komt want ik ben eigenlijk heel blij met Odessa! Maar Ges gaat voor alles dus als zei dit niet wil omdat ze nu toevallig dragend is begrijp ik dat best. Heeft iemand nog tips want twee weten altijd meer dan een!
Alvast bedankt en Groetjes Jeanine.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 13:42

Ik denk dat je moeder het heel goed heeft gedaan. Eerst op een aparte wei zodat ze aan elkaar konnen wennen. Getsie heeft toch de eerste rechten op de wei, meent ze. Dus misschien verdedigd ze haar territoium wel.

Ik hoop dat het goed komt.

Wij zetten de paarden trouwens altijd eerste naast elkaar in de wei zodat ze kunnen wennen. Nooit meteen bij elkaar.

Daarbij wil getsie misschien even laten zien dat ze toch echt de baas is.

enne ik verplaats dit naar vraag-maar-raak.

't is toch duidelijk een vraag he?

x_ultimate_x
Berichten: 578
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 13:50

odessa? die naam komt me bekend voor waaar heb je d'r gekocht? ff weer over het onderwerp idd goed dat ze langs elkaar zijn gezet kunnen ze eerst ff wennen, staan ze btw langs elkaar in de stal? dan kunnen ze in de stal ook aan elkaar wennen

Jeanine

Berichten: 227
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Nederwetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 14:34

Ja in de stal staan ze naast elkaar dus met alleen trallies ertussen.
Ik heb haar niet gekocht maar te leen en ze is van ... van Rooy uit Nuenen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 14:33

Hadden jullie niet beter kyra aan kunnen houden? Dat zou ook t.a.v. Nicoline eerlijker zijn geweest .Zij moest perse afstand doen van haar pony. En nu moet er weer eentje bij om Getsie gezelschap te houden. Had Kyra toch aangehouden, die 2 waren zo aan elkaar gehecht.

Jeanine

Berichten: 227
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Nederwetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 22:16

Ja maar nicolien deed er niks meer mee dus ze wilde haar zelf wegdoen.