Elke keer weer gedoe met trailer, wat helpt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 19:15

Citaat:
Wij hebben nu altijd een ruwe veegborstel bij de hand


ga ik proberen, ik heb zo'n portret die niet bang is, maar het gewoon niet doet, tegenwoordig gaat ie al aan de ren als ie ziet dat de trailer achter de auto staat....

Ik vervoer alleen nog paarden en pony's voor andere mensen, mijn eigen uitjes (Paard&Koets dus) heb ik afgezegd, ik krijg hem niet in de trailer Huilen Boos!

Wij zitten met de show op zaterdagavond precies na de trailerlaad-clinic van Conrad, maar ja....... hoe krijg ik hem daar in den Bosch.....een week van tevoren opzadelen en onder het zadel erheen....


Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 07:25

ik heb uit Duitsland een speciale trailer-laad-lijn nadat ie al mijn longeerlijnen kapot had getrokken, het is een hele lange lijn met 2 lussen om vast te houden en een kort lijntje met 2 lusjes dat je onver zijn kont legt, je doet die lange lijn achter zijn kont langs, door de lusjes van het andere lijntje, gaat in de trailer staan, slaat de lijnen om de voorstang heen en liert hem er zo in *not*, tenzij je superman bent en 600 kilo tegenhangend gewicht naar binnen kan lieren...

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 20:43

Citaat:
Ik heb inmiddels geleerd dat een kwartiertje intensief trainen het maximum is


en als ie er na dat kwartier niet op staat???
dan hou je op en denkt het paard: da's mooi, zo doe ik het dus de volgende keer weer.

Volgens mij werkt dat niet echt, als ik eraan begin, gaat ie er ook in, al duurt het de hele dag, daarom begin ik er dus ook niet meer aan, want ik heb ook nog een baan en zoveel tijd heb ik niet. Als ik eens een hele dag tijd heb, wil ik wel eens gewoon paardrijden.....

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:56

Verward als je altijd alleen bent, moet je toch wat.....

ik "verhuur" mezelf + auto en trailer als vervoer voor kennissen die op wedstrijd gaan (mijn eigen paard gaat er nog steeds niet in Boos! ) en ben altijd alleen, er gaat dan nog wel iemand naar het wedstrijdterrein met de marathonwagen en we hebben eventueel telefonisch contact, maar we gaan niet achter elkaar aanrijden, dat vind ik altijd zo irritant, zo'n optochtje op de snelweg.


laden en lossen doet de eigenaar altijd zelf (help eventueel mee), maar op een wedstrijdterrein loop ik altijd paarden te laden en te lossen, vreemde ogen dwingen namelijk.

Pluk een compleet vreemde van de straat en die zet mijn knol zo op de trailer en bij mij verrekt ie het Boos!

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 07:33

Citaat:
handig toch, een paard wat zichzelf op de trailer laadt!?


ikheb ze altijd zo gehad: jachtpaarden! De trailer betekende een leuk uitstapje OK dan!

helaas heb ik nu een koudbloed die het anders ziet.........


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers