Je in paarden dingen verdiepen? Wie ook?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Je in paarden dingen verdiepen? Wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 15:38

Vele paarden mensen vinden paarden erg leuk, en hebben er dan ook veel plezier in, maar dat houd vaak op bij gewoon het leuk vinden.
Ik zelf heb dat ook zo maar ga toch veel verder overal in.
Het leek mij wel eens leuk om van andere te horen of zij dat ook doen en waar zij zich dan in verdiepen.
Zo heb ik dat bv heel erg bij het rijtechnische gedeelte en het gedrag van een paard. Meestal hoor je mensen over dat punt op dat moment praten, maar ik weet van mezelf dat ik daar niet tevreden mee ben en ga dus op zoek naar waar iets vandaan komt en hoe iets opgelost kan worden. Oftewel ik denk vaak terug uit en kijk dus naar waar iets vandaan komt om het op die manier weer op te bouwen.
Ik ben vast niet de enige die zich in sommige dingen enorm kan verdiepen en vraag me dus af wie dat nog meer heeft en wat het is waar jij je dan in verdiept.



holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 17:20

wat maakt het voor jou zo interesant? is dat puur voor de kennis of is dat meer van, he wat zit er allemaal achter verscholen?

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 13:09

Noureyev"]
[quote="holly schreef:
wat maakt het voor jou zo interesant? is dat puur voor de kennis of is dat meer van, he wat zit er allemaal achter verscholen?


Ik denk de kennis.
Het echt willen weten wat er allemaal in zo'n beestje omgaat.

En het willen verbeteren van zijn gezondheid.
Dat ik vroegtijdig kan zien als er iets aan de hand is.

Dit is mijn eerste eigen paard, en heb dus nog veel te leren.
Maar gelukkig kan ik ook bij mensen op de manege aankloppen.
[/quote]

Eigenlijk dan toch meer wat er achter verscholen zit?
Met kennis bedoelde ik eigenlijk er over leren en dat zo opslaan in je hoofd, en met de achterliggende gedachte bedoelde ik dus eigenlijk het ook echt gebruiken en je eigen draai er aan geven.

Ik moet zeggen dat ik niet studeer over dingen, maar me gewoon intreseer. Als ik iets heel erg intresant vind dan ga ik zelf opzoek naar meer erover. Sinds ik dat doe is voor mij zoveel duidelijker geworden.
Ik zal nooit meer zomaar roepen een paard heeft vandaag geen zin, maar kan de reden daarvoor aangeven nu.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 103 bezoekers