Nog mensen met hetzelfde probleem?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Nog mensen met hetzelfde probleem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 10:45

Zijn er nog mensen die heel graag met hun paard op wedstrijd zouden willen gaan maar dit gewoon niet kunnen omdat ze geen trailer hebben? Ik vind dit zo vervelend he! Ik ben dit weekend nog te voet naar de jumping gegaan. Mijn ouders kennen ook niks van paarden af en ik moet altijd alles alleen doen. Ik ben best wel jaloers als ik op de jumping al die mensen zie die gehopen worden door hun ouders met opzadelen en een proefsprong zetten enz. Ik had zelfs met moeite iemand kunnen vinden om mijn paard vast te houden houden tijdens het parcours verkennen en inschrijven. Vervelend zo geen vervoer hebben, je zit als het ware opgesloten met je paard.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance



Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 17:08

Ja een eigen paard daar ben ik natuurlijk heel gelukkig mee hoor! Maar voor de rest moet ik ook alles zelf betalen hoor, dus geld voor een trailer te kopen is er gewoon niet meer over. Ik ga immers nog naar school

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 130 bezoekers