Dit valt me zooooooooooo zwaaar:(:(:(:(:(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Dit valt me zooooooooooo zwaaar:(:(:(:(:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 11:44

Net belde mijn vader op dat we vavola toch maar voor 1600 euro aan die handelaar verkopen, die toen kwam kijken. De prijs is te laag voor deze pony, maar aangezien mijn pa in de geldproblemen komt moet ze snel weg. Er waren particulieren die veel belovend waren, maar wouden haar 3 weken op proef. Er hoeft maar iets mis te gaan en ik heb een kreupele pony terug!

dus misschien dat ze vandaag word opgehaald door de handelaar. Mijn vader belt zo nog terug! Ik vind dit zo poedersuiker!!!! Ik weet niet waar ze terecht komt, straks op een manege pony. Ik moet er niet aan denken, ze is zo'n goede wedstrijdpony, en dan dit! Ze is nooit gestart, dus dat is het jammere eraan! De prijs is echt te laag, maar ik heb geen tijd voor 2 paarden!

Dit had ik nooit gewild, maar vandaag ga ik nog ff rijden, en daarna lekker vertroetelen, en dan moet ze maar op die trailer.............. Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Ohw dit word echt zo'n poedersuiker:( Bah! Maar ze moest gewoon een keer weg! Voor de gene die nog foto's van haar willen zien, kijk bij die site die onderin mijn berichtje staat! als ie het niet doet, tja dan moeten jullie maar ff voor mij wat foto's uploaden!

Dikke kus BounceBabe

p.s. ik heb mijn nieuwe paard al, maar die 3,5 jaar met vavola zal ik zo missen!!! Boos!

Pff bah, net alsof iemand dood is he:S Ik hoop echt dat ze niet vervelend terecht komt Boos!


BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 13:40

KazimirOrryS schreef:
Ik zou als ik jou was nog veel meer advertenties zetten of heb je dat al gedaan?? Bijvoorbeeld op www.marktplaats.nl
Hoop dat je pony goed terecht komt!


ja ze heeft 5 dagen in de tubantia gestaan, markplaats, marktnet, marktplaza, en er zijn ook ontztetend veel reacties geweest! Maar ze schuurt een beetje, en daarom zijn er een boel afgeknapt, en omdat ze niet officieel is gestart. Ze kan thuis wel m zijn maar dan is ze nog nie duurder zeg maar!

Dus we hebben echt alles geprobeerd! er waren mensen geinterreseerd amar die wouden um 3 weken op proef! Ja hallow, straks krijgen we hem toch weer terug:S Als het niet bevalt! direct weg huppa..maja handelaar...ik weet zeker dat ik haar uit het oog verlies!

Groetjes BounceBabe


BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 13:51

Aramat schreef:
Tja je maakt dan zelf die keuze.. de meeste mensen willen (en krijgen vaak) eerst een paard op proef als ze m willen kopen, daar vallen toch afspraken over te maken?
Maar ik hoop voor je dat ze goed terecht komt!


Ja maar de mensen die echt serieus waren wouden de pony 3 weken op proef! 1 week alla, maar er kan altijd wat gebeuren en ik krijg een kreupele pony terug. Dan pakken we liever door dat ze direct weg gaat, dan dat we haar steeds een week uitlenen!

Groetjes

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 13:56

Flutterby schreef:
Dat is echt poedersuiker voor je.. Maar was er dan niemand op bokt met intresse ?


ja zat reacties van wat een mooie pony, maar jammer dat ik het geld er niet voor had! Of mensen die dan op een gegeven moment niet meer van zich lieten horen! en als je zegt wel dan even, doen ze dat ook niet. Dus echte mailtjes beantwoord ik altijd met bel voor meer info naar het nummer..... En toch mailen ze weer he!

Vandaag aan de eind van de dag word ze opgehaald als die handelaar tijd heeft. Even een laatste ritje gemaakt, en aantal sprongetjes. En toen weer op stal. Als ze opgehaald word, wil ik haar wel zelf inladen, zie dat toch wel als ie symbolisch, mijn eigen paard naar een nieuwe leven zetten Huilen Maar oei wat zal ik huilen!! Echt:S Bah!

Maar allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties!!! Helpt me echt een stuk meer! (K)

Liefs BounceBabe

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 14:23

ja inderdaad! Het is deels mijn keuze. Ik weet dat ik haar kan verliezen, maargoed dat is ene kant mooi want weet ik niet waar ze terecht komt, want tja je weet maar nooit! Ik heb al een nieuwe paard dus daar ga ik nu mijn volle energie insteken, en als vavola opgehaald word. Zijn de geldzorgen van mijn vader voorbij. Je kan inderdaad wel een contract vatsleggen, maar over 3 weken zeggen ze misschien we willen haar niet ze is te pittig, en dan had ik haar misschien al aan 10 andere kunnen verkopen.

Ja als ik haar op de trailer zet en ze wegrijd, oei ik ga brullen weer alsof iemand door is gegaan, maar ik heb een nieuw paard dus die dagen erna zal het toch wel beter gaan, maar dat afscheid, ik wil erbij zijn. mijn pa heeft al meerder keren gevraagd of ze niet gewoon opgehaald mocht worden. Ik heb een laatste ritje gemaakt vandaag......maar niet afscheid genomen, dus ik hoop dat ie aan mijn keuze denkt!

Tja jammer, zo'n karaktervolle pony, zal ik zo missen!!!!!! Huilen

Groetjes BounceBabe

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 15:04

ja er zitten leuke en minder leuke kanten in! thnx meid:) Ik zal aan alle bokkers hier denken op het moment dat de trailer met haar weg rijd........hmm ik zit mezelf hier depri te maken, maja huilen ga ik toch he:S Boos!

Doegg!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Foreverkliek, Fudge, Isab123, Trendiction en 33 bezoekers