Benieuwd naar mensen die arabjes hebben

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 21:24

Ik heb er ook een. Hij heet Adventure (arabah abbah x amal) en is 5 jaar, 155 hoog.
Heel leergierig en gigantisch intelligent, zo erg dat ie heel in zichzelf gekeerd was. Gelukkig is dat iets veranderd. Maar hij denkt nogal veel na, wat hem een beetje 'mysterieus' karakter geeft.

Hij werkt lekker met je mee, en protesteerd nooit. Hij is wel gigantisch snel en soms is het moeilijk om hem te laten ontspannen. Maar als ie dat dan doet.... Kwijl Kwijl Kwijl

Hij is nu 1 jaar onder het zadel, loopt een mooie B proef en springt ook erg makkelijk. (vrijspringen kan ie 1.40!!!) Maar ik dressuur en spring vrijwel nooit, omdat ik het niet zo leuk vind en ik vind hem nog te jong om veel en vaak te springen.

Ik rijd vooral recreatief met hem. Volgend jaar ga ik endurance met hem starten, en daar heb ik veel zin in. Volgende week ga ik de Veluwe Trail met hem rijden.



Arabjes zijn heeel veelzijdig; ik ken ze als dressuurpaard, springpaard, voor de kar, western, endurance natuurlijk, vrijheidsdressuur, dameszit-paard, enz...

Voor mij nooit meer wat anders!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: xLiez, YandexBot en 47 bezoekers