Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
eefjuh112 schreef:Let heel erg goed op de bodem! Je zou het maar meemaken dat je paard er doorheen zakt
Aramat schreef:Ik las laatst ergens dat iemand dr trailer had laten keuren, bodem was goedgekeurd. En toen zakte dr paard er 2 maanden later doorheen... Dus t lijkt me niet dat je dat zelf met een schroevendraaier kan zien! Wij dachten ook dat onze boden helemaal goed was, toch wilde we voor de zekerheid een andere bodem, en het bleek achteraf dat die oude bodem allemaal slechte plekken had die we niet konden zien!
MrMagic schreef:Waar je op moet letten is idd. de bodem, natuurlijk ook de opbouw en vooral niet vergeten het frame (onderstel). De draagbalken moeten ook goed zijn en niet half doorgerot...
laurae schreef:Naast de bodem (en daar heb je alleen zekerheid bij als je dat professioneel laat nakijken) moet je ook nog een controleren of de stekker 'past' op je auto.
Kennissen van mij hadden een trailer achter de auto die voor kortsluiting zorgde. Gevolg: om 10 uur 's avonds stonden we bij een trailer en auto zonder achterlichten. Vraag me niet hoe dat precies zit, maar vraag even na of te trailer op een gewone stekkerdoos van je auto past.
Randy01"]
[quote="MrMagic schreef:Waar je op moet letten is idd. de bodem, natuurlijk ook de opbouw en vooral niet vergeten het frame (onderstel). De draagbalken moeten ook goed zijn en niet half doorgerot...
Randy01"]
[quote="laurae schreef:Naast de bodem (en daar heb je alleen zekerheid bij als je dat professioneel laat nakijken) moet je ook nog een controleren of de stekker 'past' op je auto.
Kennissen van mij hadden een trailer achter de auto die voor kortsluiting zorgde. Gevolg: om 10 uur 's avonds stonden we bij een trailer en auto zonder achterlichten. Vraag me niet hoe dat precies zit, maar vraag even na of te trailer op een gewone stekkerdoos van je auto past.