wisselen van de tanden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

wisselen van de tanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 16:02

Mijn paardje is naar mijn idee vreselijk aan het wisselen (hij is 1 jaar en 8 maanden). Heb nog geen tanden/kiezen gevonden, maar hij knaagt overal op. Niks is veilig wanneer hij vast staat. In zijn stal mishandelt hij zijn liksteen met zijn tanden ipv dat hij er lief aan likt.

Wat deden jullie bij je wisselende paard? Wat gaven jullie hem om zijn frustaties op af te reageren?

Ik heb over takken gehoord die je in de stal kan leggen. Weet iemand welk soort takken daar geschikt voor is?

Jollybal ook misschien een optie? (wou ik zo ie zo al kopen voor als hij straks langer op stal staat)

(lees net topic Sakkia over takken, dus die vraag is beantwoord *LOL*


Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 21:02

Yep halstertouw is ook een prooi op het moment. Einde van zijn touw tot achterin zijn mond en kauwen maar Vork

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 21:30

Ja met zaag naar het bos Knipoog Voel ik me net zo'n kabouter in dat bos Knipoog

Lastig zo'n wisselend paard.... Ik wil hem echt iets geven voor op stal, anders denk ik dat het hout in zijn stal het volgende slachtoffer wordt (is stalhouder denk ik niet zo blij mee). Heeft hij nu nog niet uitgevonden nl.

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 16:59

**schopje**

WISH IT, DREAM IT, DO IT!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Emj_23, IASCrawler, Lielle, Lui_, Mnoonn, Plus_en_Min, Sintara en 124 bezoekers