afstanden vrij springen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

afstanden vrij springen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 13:07

Meestal doe ik vrijspringen met 1 hindernis, maar omdat het nou zo lekker gaat wil ik sonja misschien even meenemen naar een grotere bak en daar een lijntje laten springen. maar nou heb ik al even gezocht naar de afstanden, maar ik kan ze niet vinden.

Ik wil het graag nu met 3 hindernissen doet in de hoop dat ze daar niet zo maar over heen vliegt en wat meer terug wil komen op de tweede hindernis, dit is ze niet gewend, maar ik wil toch kijken of ze het aankan, ook voor het springen onder de man.

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 13:12

normaal kan je die terug vinden op de papieren van de ABOP testen. Ik heb die ook wel thuis liggen maar zit op dit moment op mijn werk. Kan je aan die informatie niet geraken via het net als je zoekt op ABOP of IBOP.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 13:31

zal even kijken. Bedankt in elk geval voor de info. Het is niet zo dat ik met haar zo'n proef wil rijden hoor, maar we rijden nog maar net weer en ik wil er wel wat afwisseling in houden zal ik maar zeggen. Maar als ik 1 hindernis heenzet gaat ze er als een wilde overheen. Dus vandaar dat ik het een keer met drie wou proberen.

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 14:31

als je 1 galopsprong tussen de hindernissen wilt houd je een ruime 5 meter aan. (met vrijspringen iets ruimer dan onder de man) bij elke extra galopsprong die er er tussen wilt doe je er 3 meter bij. een inuitje zet ik op 2.5e meter. deze maten zijn voor een klein paard