winterdeken van 500 gram?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

winterdeken van 500 gram?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 23:18

ik heb voor de winter de harry's horse gevoerde regendeken,weet niet echt hoe dik die is?geloof 400 gram?
ik ben nu opzoek voor de winter naar een 500 gram deken,bij divoza zag ik er geen staan?
weet iemand mischien wel merk (beetje goed?) een winterdeken heeft van 500 gram?
hoeft niet waterdicht te zijn,mag wel Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 23:34


Kendra

Berichten: 8730
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 23:36

Vijfhonderd gram is wel erreg dik, ga je met je paard naar de noordpool of zo Haha! ? De grootste koukleumen redden het bij ons toch echt met 400 gram - als het heel erg koud wordt doe ik er gewoon een zweetdek onder, meer laagjes houdt je paard vaak beter warm.

Daan1982

Berichten: 1756
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: loenhout, belgie net onder breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 09:44

Dominick dekens zijn 480 grams en als je het echt warm wilt hebben neem je de combi, hier zit een waterdichte bovenlaag op de bovenste gedeelde van de rug, de zijkanten zijn dan nog van domitex, hierdoor is het heel warm, niet gebruiken in een binnenstal! Deze deken is echt voor een koude buitenstal.

Ikzelf gooi er als het echt vriest een 480 van dominick op.
Als je hierover verder vragen hebt, pb me maar.

groetjes,

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 10:17

Kendra"]
Vijfhonderd gram is wel erreg dik, ga je met je paard naar de noordpool of zo Haha! ?
[/quote]

mischien Schijnheilig Haha! Tong uitsteken


[quote="Kendra schreef:
De grootste koukleumen redden het bij ons toch echt met 400 gram - als het heel erg koud wordt doe ik er gewoon een zweetdek onder, meer laagjes houdt je paard vaak beter warmDe grootste koukleumen redden het bij ons toch echt met 400 gram - als het heel erg koud wordt doe ik er gewoon een zweetdek onder, meer laagjes houdt je paard vaak beter warm


ja maar het probleem is juist,die harry's horse deken,ik weet niet of die wel 400 gram is?ik twijfel er echt heel erg aan...
en met meer laagjes vind ik dat word zo zwaar,ik weet niet of dat zo fijn is?
want die winterdeken van harry's horse,die is echt mega zwaar,als ik daar nog iets onder ga legen dan zakt me paard door Haha!



en sjuimpje,wat is dan een deken met een echte goede en warme isolatiewaarde?

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 10:19

Ik heb nu een 400 grams winterdeken (ook van Harry's Horse).
En mijn haf had het er echt lekker warm onder.
Zelfs van de winter toen het keihard vroor Lachen

AltijdLente
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 10:22

ik heb de nieuwe harry's horse winterdeken van 550 gram..het ligt maar aan het merk of t zo ontzettend warm is. ik denk dat een dominick of rambodeken veel warmer is met 550 gram dan harry's horse.. verder voelt ie aan als een 400 gram maar goed tis een lekker warme deken en ik heb geen zin om deken over deken te gooien, is niet echt fijn voor m denk ik.

Daan1982

Berichten: 1756
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: loenhout, belgie net onder breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 12:54

Ben ik het met je eens, ik gooi liever een warme deken om dan 3x 150 grams.

(heb ik dan ook voor ieder temperatuurtje een deken...)