als ik opstap...dan heb ik altijd..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

heb jij soms wel eens de bibbers als je opstapt?

ja
13 (9%)
nee
77 (56%)
soms
46 (33%)

Totaal aantal stemmen: 136


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 09:57

het engste moment vindt ik vaak het moment dat je je been over zn rug zwaait, dan kan je hele spannende taferelen meemaken!

klaasfeuth
Berichten: 590
Geregistreerd: 22-06-03
Woonplaats: Uden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 10:14

niet meer

ik train tegen woordig jonge, maar ook probleem paarden. en heb gemerkt als je een beetje bang bent kan je er beter niet op gaat want dan lig je er zo weer af

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 22:14

klaasfeuth schreef:
niet meer

ik train tegen woordig jonge, maar ook probleem paarden. en heb gemerkt als je een beetje bang bent kan je er beter niet op gaat want dan lig je er zo weer af


daar heb je gelijk in...ze voelen het helaas!

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 00:04

Soms wel. Heb mijn paard nu 2,5 jaar. En hij staat heel braaf stil met opstijgen. Maar heel soms dan als ik wil wegstappen dan explodeert hij in een keer. Of hij wordt helemaal bol en vliegt met 4 benen de lucht in. Toen ik hem net had ben ik daardoor twee keer goed hard gelanceerd. De laatste twee keer was ik hem voor. Kon het uitzitten en zijn hoofd in de lucht trekken zodat hij stopte.
Maar zoals nu dat de winter er weer aan komt en hij weer frisser wordt vind ik het wel weer eens spannend. Hij heeft af en toe wat last van singeldwang.

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 00:11

nooit, die van mij blijft altijd gewoon staan en wacht tot ik bevel geef van stappen (handje vooruit hé). Moest ze dat toch eens niet doen dan stap ik terug af en zet haar terug op de plaats waar ze dus begon te stappen zonder dat ik er al op zat en dan blijft ze wel gewoon staan (is nog maar 2x gebeurd OK dan! )