als ik opstap...dan heb ik altijd..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

heb jij soms wel eens de bibbers als je opstapt?

ja
13 (9%)
nee
77 (56%)
soms
46 (33%)

Totaal aantal stemmen: 136


Anoniem

als ik opstap...dan heb ik altijd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 16:56

hebben jullie dat ook? Als ik mn voet in de stijgbeugel zet, heb ik altijd even een kriebel in mn maag...zoiets van....blijft ie wel stilstaan? Of gaat ie er als een idioot vandoor...

Zo heb ik ooit eens meegemaakt, had 15 jaar niet gereden en stapte toen op een mooie dag weer eens vol moed op een tuiger... Bloos! ...dat ging niet helemaal zoals het moest, hij kwam rechtovereind en iik knalde met mn rug plat op de grond...ben me wild geschrokken en vodt het paardrijden ineens niet meer leuk, en sindsdien heb ik altijd een beetje angst voor het opstappen, kennen jullie dat of zeg je nee hoor...niks geen last van mij mogen ze draaien wat ze willen!

Overigens...mijnm merrie blijft als een huis staan Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 19:03

nee zadelmak maken vindt ik ook spannend, is ook zo bepalend voor de toekomst van het beessie!
Ik kan er niks aan doen maar ik heb altijd een lichte bibber in mn maag...komt gewoon door die ene val, wat kan er nu met mijn merrie gebeuren, die rend er nooit vandoor, blijft dtilstaan doet hooguit een paar pasjes naar voren.....wat kan er dan misgaan he?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 19:18

xcynthiax schreef:
ja, maar met inrijden dan is het natuurlijk heel anders als met een normaal ingereden paard

Absoluut OK dan! helaas heb ik alleen maar op groene paarden gereden! Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 10:50

het was ook geen pretje bij mn vorrige paardm ik deed er soms een kwartier over om er op te komen, dan begon ie al half omhoog te komen en zelfs te grommen! Boos!
Ok draaide hij achteruit van je af, geen harden en ik heb op een gegevenmoement de moed opgegeven, ik vondt het te gevaarlijk, het paard was nog erg hoog ook...

Zucht hij had gewonnen maar dit was dan ook zo'n paard die je angst voelde, want als mn vriendin van 16 Verward opstapte, hup in een keer was er niks aan de hand maar ik ben ook niet zo lenig hoor moet ik eerlijk toegeven... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:00

dapperdier schreef:
Ik heb de tip gekregen om gewoon eens naar Blizz te gaan en het zadel erop en een half uurtjes stilstaan doceren en als hij braaf was gewoon weer afzadelen en niets meer met hem doen... Die tip heeft gewerkt voor ons.

he goede tip van je alleen als je een fris paard heb werkt het volgens mij alleen maar avrechts..
Die roderoprijktijken heb ik ook genoeg meegemaakt, en die binners lijken of ze wel altijd in me zijn gebleven, verder ben ik nergens bang voor! Allen het opstappen en iedere keer is het weer een diepe zucht van opluchting als ik zonder kleerscheuren weer lekker in mn zadel zit! Haha!

Wat ben ik ook een trutje he??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:51

Feetje schreef:
Nee
Eerder dat ik me zorgen maak OF ik er wel op kom Tong uitsteken


He feetje heb je dan zo'n hoog paard? Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:20

en het blijft verdomde leuk he dat paardrijden....dus opstappen zal je wel moeten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 08:57

het engste moment vindt ik vaak het moment dat je je been over zn rug zwaait, dan kan je hele spannende taferelen meemaken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 21:14

klaasfeuth schreef:
niet meer

ik train tegen woordig jonge, maar ook probleem paarden. en heb gemerkt als je een beetje bang bent kan je er beter niet op gaat want dan lig je er zo weer af


daar heb je gelijk in...ze voelen het helaas!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jos_1, Kyno en 26 bezoekers