Wat moet ik dan zeggen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Wat moet ik dan zeggen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 17:32

Zondag is in Panningen keuring van de trekpaarden. Maar daar zijn dus ALLE kennissen die moeten lachen, dat 2 trekpaarden van ons vermoord zijn. Maar wat zouden jullie dan tegen hen zeggen, als ze weer beginnen te lachen?
Ze beginnen me eigenlijk al uit te lachen, als ik nog NIKS heb gezegd.
Wat zouden jullie zeggen??

Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 17:35

Ik mis echt de hele clou van dit verhaal?

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 17:38

M'n oom heeft al 2 trekpaarden dood (laten) gemaakt. En als ik eens iets zei over Vera en Eveline (zo heette de vermoorden paarden) dan beginnen alle kennissen altijd te lachen. Ze doen net of ik niet wijs ben.
M'n oom lacht zelfs ook mee. Daarom heb ik ook ruzie met hem. het ging wel weer een tijdje wat beter tussen ons, maar sinds kort kan ik hem niet meer uitstaan.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 18:32

Ik snap ook het hele verhaal niet...dus ga er maar gewoon vanuit dat het een stel oude stoere mannen zijn die ze niet meer allemaal op een rijtje hebben staan Haha!

Indat geval zou ik helemaal niets zeggen...gewoon zwaar medelijdend mijn hoofd schudden

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:15

Niks zeggen. Laat ze maar lachen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:36

irish_lady schreef:
Ik mis echt de hele clou van dit verhaal?


ik snap de clou ook niet, kan je watduidelijker zijn? Een paard vermoorden of af laten maken lijkt me een wereld van verschil meisje!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 20:54

Ik heb dat hele verhaal al 's op Bokt gezet.
Ze hebben die trekpaarden niet af laten maken. Maar doodvoeren en slachten.
Maar ik heb geen zin om het hele verhaal hier weer neer te zetten.
In ieder geval, bedankt voor de berichten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 21:09

he maar je denkt toch niet dat iedereen maar snapt waar je het over heb? Er zijn meer dan 10.000 leden en dan heb ik het nog niet over al die berichten die alle dagen worden geplaatst! Sorrie als me je verhaal ontschoten is hoor!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132044
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 21:45

Bedoel je dit topic ?
[PP] lieve Eveline

Ik denk dat je het beste de negeer-truc kunt doen.
Deze "wijze mannen" zien je waarschijnlijk als schreeuwerige puber van 14 die niet weet waar ze het over heeft.
Daar doe je niets tegen, het heeft ook geen zin om er tegenin te gaan of om de discussie aan te gaan.

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 17:22

Ik weet niet hoe oud je bent Tanneke, maar dit verhaal is een beetje vaag. Als je er zo tegen opziet ga je toch gewoon niet naar die keuring.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 17:27

Sorrie heb net andere topic ok doorgelezen en ik begrijp er helemaal niks van.... Ik denk dat die paarden gewoon een natuuriljke dood zijn gestorven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 19:44

ellenlouise schreef:
Ik weet niet hoe oud je bent Tanneke, maar dit verhaal is een beetje vaag. Als je er zo tegen opziet ga je toch gewoon niet naar die keuring.

het meisje is 14...dat verklaard de boel Schijnheilig

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 19:46

Beetje flauw om dat te zeggen, er zijn genoeg meisjes van 14 die wèl duidelijke berichten plaatsen op Bokt.

Maar Tanneke, ik heb ook geen flauw idee wat jij bedoelt. Als je een antwoord wilt hebben op je vraag, dan moet je toch iets duidelijker zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 19:48

is ook mss flauw maar als een volwassene dit bericht had geschreven had ik er heel anders tegen aan gekeken.

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 19:54

Nou, ik vind dit niet, chiqa , en ook wel redelijk ongepast, ik ben ook pas 14 , en ik ga ook niet zeggen dat ik veel zinnige berichten op bokt zet, maar ik doe mijn best.
En jij bent toch ook ooit 14 geweest ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 19:59

ja wie niet he Hydra alleen als dit bericht door een volwassene was geschreven had ik toch echt gaan twijfelen over zijn niveau, ik heb niks tegen 14 jarige hoor, ik zal genoeg gereageerd hebben op mss nog wel jongere, en heb ik er niks van gemerkt, waren de berichten wel duidelijk, maar blijkbaar ben ik niet de enigste die geen snars van dit paarden moord verhaal snapt, ik schrok eeerlijk gezegt nogal van dit berichtje, vandaar.

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 20:14

Ja, ik zal eerlijk zijn , ik snap ook niets van dat verhaal, maar ik vond je opmerking nogal grof overkomen...

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 21:03

Eveline
Wij gingen is 2000 met haar naar de keuring in Panningen. 's Avonds toen de keuring af was gelopen, ging ze naar een kennis voor haar te beleren. Maar ik vond dat al gelijk NIKS. Maar m'n oom zei dat het wel goed was. Een hele tijd later, toen ze beleerd was, en weer naar huis kon. Belt hij op Eveline heeft hele erge koliek. Toen we daar aankwamen keek ik gelijk in haar voerbak. En ja hoor, die was HELEMAAL vol met zeer droog voer (droge zemelen, en mais en nog veel meer). Toen zijn we met haar naar de kliniek gegaan en daar is ze geopereerd, maar de dag erna is ze toch nog gestorven. Dus hij heeft haar VERMOORD. Dat zeiden de dokters in de kliniek ook dus, dat je het zo ook kon noemen.

Vera
Zij was ook eent trekpaard. Maar zei werd vals gemaakt door m'n oom (diezelfde dan die Eveline naar die vent bracht). Toen was ze volgens hen niet meer te vertrouwen en werd ze geslacht. Ik was nog zeer klein toen dus ik had er ook geen invloed op om het toch tegen te houden.

En als ik nu nog iets zeg over Vera en Eveline waar die kennissen bij zijn, dan beginnen ze te lachen. En daarom wilde ik jullie vragen wat ik dan zou kunnen zeggen tegen ze. Als ze dat aanstaande zondag weer doen.

Is het nu duidelijk Verward
Of verklaren de meeste van jullie mij nog steeds voor ACHTERLIJK Verward
Ten minste zo kwamen DE MEESTE berichten bij mij over. Net of ik een achterlijke ben, he Chiqa!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 21:20

nou heb je het toch netjes uitgelegt als je over een paard praat wat vermoord is kan je dat toch netjes uitleggen hoe wat en waar?
We kunnen toch niet aan je neus zien wat er gebeurd is ik weet zeker dat het meerendeel je bericht nooit gelezen heb Tannie!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 21:23

Chiqa schreef:
nou heb je het toch netjes uitgelegt als je over een paard praat wat vermoord is kan je dat toch netjes uitleggen hoe wat en waar?
We kunnen toch niet aan je neus zien wat er gebeurd is ik weet zeker dat het meerendeel je bericht nooit gelezen heb Tannie!


Het zal best. Maar de meeste reageren dan nog fatsoenlijk!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 21:26

Ik vind 'vermoord' een beetje een rare term, aangezien je oom er geen baat bij gehad heeft om hem te 'vermoorden'; kost hem alleen maar geld om af te laten voeren. Bovendien is vermoorden een paard dood willen hebben en dat lijkt me niet het geval als hij hem daarna laat opereren.

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 21:32

Lenn schreef:
Ik vind 'vermoord' een beetje een rare term, aangezien je oom er geen baat bij gehad heeft om hem te 'vermoorden'; kost hem alleen maar geld om af te laten voeren. Bovendien is vermoorden een paard dood willen hebben en dat lijkt me niet het geval als hij hem daarna laat opereren.


WIJ hebben haar laten opereren. Hij wilde haar gelijk laten afmaken op de plaats. En de dokters van de kliniek zeiden dat je het zo ook kon noemen. Hij wilde haar ook dood hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 21:34

Tanneke schreef:
En als ik nu nog iets zeg over Vera en Eveline waar die kennissen bij zijn, dan beginnen ze te lachen


rara hoe zou dat nou komen.

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 21:35

ik snap je verhaal wel een beetje en vind het heel rot voor je.
maar laat die mannen lekker lachen je hebt gelukkig nog mooie herinneringen en daar gaat het om.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 21:40

Oscar, bedankt voor het plaatsen van de link; dat verduidelijkt idd een heleboel Knipoog !

Om op je oorspronkelijke vraag terug te komen: ik zou gewoon helemaal niks zeggen Lachen ! De negeer-truc van Oscar Knipoog , gecombineerd met het medelijdend het hoofd schudden van Sily, lijkt me de beste oplossing!
Sterkte iig Ach gut !