(Goedkoop) extra zadel: doen of juist niet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

(Goedkoop) extra zadel: doen of juist niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 11:02

Ik heb een prima dressuurzadel voor mijn paard, maar voor springen en buitenrijden lijkt het mij zo af en toe wel lekker om ook een veelzijdigheidszadel erbij te hebben. Nu zit ik er over te denken om een goedkoop tweedehands veelzijdigheidszadel te kopen, alleen vraag ik me af of dat nu wel verstandig is. Zou het geen kwaad kunnen voor de rug van mijn paard? Het moet natuurlijk wel goed liggen, anders hoef ik het natuurlijk sowieso niet. Waarschijnlijk rijd ik er niet vaak op, dus ik wil er eigenlijk niet heel veel geld aan besteden. Zou ik anders misschien beter maar even kunnen gaan sparen en dan een (merk)zadel kopen?
Heeft iemand van jullie ditzelfde en hoe bevalt het goedkope tweedehands zadel dan??


Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 11:20

Dat misschien niet, maar ik zit ook te denken aan hoe goed het zadel blijft, wat voor vulling er in zit en of je het kunt opvullen, hoe het zadel met rijden zit etc. Dus of ik het ook daadwerkelijk zal gaan gebruiken of dat het weer de miskoop van de eeuw wordt. Aan de andere kant, kan ik het dan altijd nog weer verkopen.

Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 13:50

Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik eerst maar een (tweede hands) merkloos zadel koop (tweede hands ben ik dan natuurlijk helemaal weinig kwijt! Lachen en als blijkt dat ik er toch wel regelmatig op wil rijden kan ik later altijd nog kijken of ik dat zadel weer inruil voor een betere/merkzadel.
Ik heb wel een aantal keren op Wintecs gereden, maar daar ben ik toch niet zo weg van. Op een of andere manier (misschien toeval??) rijd ik me daar altijd op door... Dus dan wordt het toch eerst een leren merkloos zadel!


Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 13:51

Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik eerst maar een (tweede hands) merkloos zadel koop (ben ik helemaal weinig kwijt! Lachen en als blijkt dat ik er toch wel regelmatig op wil rijden kan ik later altijd nog kijken of ik dat zadel weer inruil voor een betere/merkzadel.
Ik heb wel een aantal keren op Wintecs gereden, maar daar ben ik toch niet zo weg van. Op een of andere manier (misschien toeval??) rijd ik me daar altijd op door... Dus dan wordt het toch eerst een leren merkloos zadel!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: belle_boef en 26 bezoekers