Wie heeft mijn oude Kanjer Karnat Gekocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karnat
Berichten: 521
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: verwegniestan

Wie heeft mijn oude Kanjer Karnat Gekocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 13:10

Ik had mijn paard aan lindaleroy verkocht en heb begrepen dat iemand op bokt hem nu heeft gekocht. Graag zou ik willen weten wie zodat ik weet waar me oude Kanjer is gebleven. En zou graag op bezoek willen komen want mis hem gewoon waanzinnig!!!!!!!

alvast bedankt voor de info

linda_leroy26
Berichten: 316
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: nederhorst den berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:28

Iemand op bokt heeft hem gekocht maar wil anoniem blijven aangezien de rare reacties op de vorige topics,dus denk dat je geen reactie krijgt!!Maar je kunt proberen !

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:30

Je kunt altijd hopen op een pb hoor Linda_Leroy26.
Hopelijk vind je hem Karnat! Succes

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:32

Van Ea naar VMR.

Karnat
Berichten: 521
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: verwegniestan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-03 08:49

Rare reacties, beesie gun ik gewoon het allerbeste en wil alleen maar weten of die een goed huisje heeft en zo nu en dan een foto ontvangen en mogelijk een keertje op bezoek. Ik hou gewoon zielsveel van dit beesie. En dan word me neit verteld dat die verkocht is door je terwijl ik je dit wel had gevraagt en krijg ik ook niet te horen door wie......Enige wak wil is dat die het goed heeft meer niet.


Dus als je iets weet vertel het me asjeblieft......zou er niet tegen kunnen dat ik Karnat nooit meer zou zien:<

Maitai

Berichten: 1286
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 11:49

Waarom heb je dat paard verkocht,je wist toch dat Linda leroy hem ook te koop had staan hier op bokt ik weet zeker dat ze je wel een schikking had gegeven.
Ik zou als ik jouw was gewoon naar de stal rijden waar hij stond wie weet staat hij er nog!!!!!

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:34

j anatuurlijk maitai.. niet iedereen is zo rijk dat ze 3 paarden kunnen onderhouden en nog eens de rekeningen ook.. sorrie hoor, maar we konden gewoon geen 3e paard aanschaffen.. logisch..lijkt mij...

maar dit kan wel weer een hele discussie worden van eenzijdige verhalen zonder je neus ergens in te steken hoe het aan de andere kant zit..

maja.. we moeten nouw ondertussen wel weten dat het niet helemaal zuivere stuff is...

Maitai

Berichten: 1286
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:04

Ik heb begrepen dat jullie geruild hadden aan de topics te lezen dus hebben jullie toch wel 3 paarden aan je website te zien??En het paard waar het over gaat heb ik ook al heel lang geleden hier op bokt zien staan dus jullie wouden er ook vanaf,dus zuiver is het helemaal niet maar ook niet van jullie kant,of zie ik dat verkeerd????

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:05

Maitai waarom zet je zulke beschuldigingen neer als je het zelf niet eens zeker weet?

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 09:21

Kunnen jullie dit verder per PB uitvechten en weer on-topic gaan. Ik splits geen 2e keer, dan gaat het item meteen naar MH.

linda_leroy26
Berichten: 316
Geregistreerd: 28-05-02
Woonplaats: nederhorst den berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 13:42

Het is over Karnat is terug bij mij,het is een beetje verkeerd gegaan met Karnat en het meisje verder wijd ik er hier maar niet over uit,dus topic is gesloten lijkt mij.