bandage vraagje...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

bandage vraagje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 14:02

Hallo,

Ik heb een vraagje over bandages. Ik heb voor mijn verzorgpaard fleecebandages gekocht, en ik ging ze eens proberen om te doen (de eigenaresse komt me binnenkort uitleggen en voordoen hoe t moet, maar ik wilde al oefenen) Haha!
Maar als ik bij de klitteband ben, moet hij dan nog een keer om het been heen of nog 2 keer? Want als ik m 1 keer zou doen, gaat niet want dan hangt er een heel stuk los. En bij 2 x moet hij heel erg strak. Dus wie weet hoe het nou moet?


Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 14:28

O oliebol daar was ik al bang voor... Tong uitsteken
Maar ik bedoel dus, als ik de klitteband vast wil maken, moet hij er dan 1 of 2 keer omheen? Want als de klitteband op de bandage zichtbaar is, hou ik nog best een groot stuk bandage over, te groot voor 1 keer eromheen wikkelen, en te klein voor 2 keer eromheen wikkelen.
Nou is het nog niet duidelijk denk ik...


Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 15:42

dus 2 keer eromheen? volgens mij kan dat niet eens, t zijn fleece bandages en die rekken niet zo mee. zal t nog eens proberen. thanx. Haha!

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 16:07

Maar als ik ze er 1 keer omheen doe, kan ook niet want dan hangt ie helemaal los. Dus ik denk toch dat ie 2 keer moet.
Kan niemand me vertellen (die ook bandages gebruikt) of ie, zodra de klitteband in zicht is zeg maar) nog een slag er omheen doet of 2 slagen?

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 16:22

Hmm ja? Verward
Bedoel je nou dat je t klitteband niet helemaal op elkaar doet zeg maar, maar een stukje ervan op elkaar?
Nou klinkt t nog vager... Haha!

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 16:38

Michelle schreef:
hahaha ja je bent wel vaag...Knipoog grapje hoor.
Ja inderdaad een gedeelte van mijn bandage komt over het klitteband heen waardoor je dus niet het hele klitteband die al om het been zit gebruitk. Maar het uiteinde van het klitteband komt dan wel helemaal op het klitteband die al om het been zit... snap je me nog? dat strookje waar je het mee vast zet zeg maar dus het laatste stukje komt toch wel helemaal op het klitteband. Dit stukje is namelijk meestal kleiner dan het klitteband wat al om het been zit. Tenminste dit is bij mij zo. Zodra je ze dicht hebt zitten zeg maar zit het hele strookje wel op klitteband. want anders krijg je zo'n lol bungelend ding.

Jij bent ook vaag hoor. Haha!
Maar ik geloof dat ik je begrijp!
Het maakt dus niet uit of de hele klitteband strook op t been wordt gebruikt, als ie maar vast zit en niet te strak!
Joepie ga weer oefenen!!! Hyper!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, SemrushBot, xDaylight en 109 bezoekers