Zin/onzin van het ruiterbewijs.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 15:43

Ach Whera, wat verwacht je van een organisatie die van mij als westernruiter eist dat ik met het examen een HOED opzet ipv een veiligheidscap, en dat ik m'n voet in de beugel laat staan tot ik op de grond sta (lekker veilig...)
Dat ruiterbewijs is 1 grote geldklopperij en ook niet overal vereist. Het zijn maar bepaalde stukken natuurgebied (oa Veluwetrail) waar het verplicht is, zeker niet overal.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 16:03

Probeer de gemeente te overtuigen van de onzin van het ruiterbewijs!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 17:07

Tja Stef, 't is echt waar van die hoed... en ook van die voet in de beugel... en ook dat het paard een neusriem om moet.... Hahahaha, veilig gevoel geeft dat he! 't is echt je reinste stierenpoep!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 22:09

En als je het niet kunt halen, stap je gewoon op een half dooie knol en haal je het alsnog. En die theorie.... goh wat zal iedereen zich veilig voelen als ze het verschil tussen een kol en een sneb, een sokje en half witbeen, en vos en bruin weten.... Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 09:43

Maar Rinus, je weet nu wel het verschil tussen een bles en een kolletje, dus ik voel me toch wel heel veilig bij het idee dat we volgende week bij je komen rijden!
Haha! *proest*
Ach, het is pure stierenpoep, heel dat ruiterbewijs. Ik snap het niet, zal het wel nooit snappen, en WIL het ook helemaal niet snappen.
Ordinaire geldklopperij, dat is het!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 12:34

Een stichting met zulke domme regels etc. wordt hier volgens mij toch niet wijzer van. Maar misschien dat de gemeente er iets mee kan? Een gemeente heeft immers de vrijheid om het ruiterbewijs binnen de gemeentegrenzen verplicht te stellen middels een wijziging in de APV (Algemene Politie Verordening).
Maar weten de meeste gemeentes wel dat "de" stichting geen vakkundig en onafhankelijk orgaan is????


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anselma, Isab123, Poldermenner en 134 bezoekers