wat vinden jullie van haflingers??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Duhelo

Berichten: 28524
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 11:10

ik denk dat ze met struis bedoelen:
zwaarder gebouwd, niet zo atletisch ,niet zo mooi om ze te zien lopen, ze kunnen niet ''dansen''


Duhelo

Berichten: 28524
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 11:34

hohoho!, julliem oeten mij daarvoor niet aanvallen hoor!!!ik zie dat zo, en ik moet zeggen, ik heb nog nooit een haflinger zien dansen, niet zoals paarden dat doen!(warmbloed en zo), misschien dat jullie haf dat kan, dan vind ik dat tof voor jullie dat jullie haar zover hebben gekregen, ohja dola, western is heel anders dan engels rijden,een haf heeft een redelijk goede bouw voor western,maar minder voor engels, bij engels gaat de oprichting verloren bij haffies,vind ik, en bij western moeten ze juist laag lopen,en als je western rijdt moet je paard misschien niet mooi kunne lopen, dat telt vor jouw niet, maar voor andere mensen wel, en mij kan hten iet echt schelen hoe het paard loopt, maar ik ben niet echt gecharmeerd door haflingers, ik vind ze te lomp en te traag, dat is MIJN mening, met de nadruk op MIJN

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Anke_, bora, ComscoreBot, Eileen_, Flew, hagelslag, Jagger_magic, Lisewiesje, redbutton en 76 bezoekers