Gezocht, Papillon, Welsh K hengst/ruin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Gezocht, Papillon, Welsh K hengst/ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 16:10

Wie weet waar hij is gebleven? Het is een donkerbruine hengst/ ruin, geboren in juni 2000, 2 witte achtervoetjes en een kol. Hij heeft zeer goed gangwerk, bleef vorig jaar nog wat klein van maat, zal nu rond de 1.43 m zijn. Ik heb hem alleen op video staan, dus kan helaas geen foto plaatsen. Hij was van veulen af aan het speelmakkertje van de Welsh K hengst De Goede Ree's Now Or Never.
Ik ben heel benieuwd hoe het met 'm gaat.....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 14:45

FlyingHigh schreef:
Wie weet waar hij is gebleven? Het is een donkerbruine hengst/ ruin, geboren in juni 2000, 2 witte achtervoetjes en een kol. Hij heeft zeer goed gangwerk, bleef vorig jaar nog wat klein van maat, zal nu rond de 1.43 m zijn. Ik heb hem alleen op video staan, dus kan helaas geen foto plaatsen. Hij was van veulen af aan het speelmakkertje van de Welsh K hengst De Goede Ree's Now Or Never.
Ik ben heel benieuwd hoe het met 'm gaat.....


**schop**.......heb hem nog steeds niet gevonden.....Wie weet waar hij is?? Ik vermoed dat hij misschien wel via Stal Ysselvlied is verkocht?

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:37

zonder foto gaat het moeilijk!
probeer eens op zoekfunctie mensen die in
de buurt van die stal staan die kan je dan pb-en met die vraag..

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 10:57

Ik zal proberen een foto van hem te vinden of vanaf de video een foto te maken, die zal ik hier plaatsen.........