wat zouden jullie doen???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tiggert

Berichten: 766
Geregistreerd: 23-04-02

wat zouden jullie doen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 18:11

ik heb dus een 2 shetlanders waarvan èèn bereden kan worden !!!
en zeer makkelijk is met rijden maar best wel een deugnietje
dus wel leuk voor kinderen die al een redelijk kunnen rijden...
kan ik een verzorgertje zoeken die maandelijks een bedragje geeft, en die ze beide mag verzorgen en mijn andere shetje 6 dagen in de week mag rijden...

of zou dat niet rieel zijn?
zojah wat voor bedragje zou ik ongeveer kunnen vragen?

het is niet zo dat ik qua tijd een verzorger nodig heb maar het is voor de paardjes altijd leuk wat extra aandacht..

wat vinden jullie ???

groetjes jenny

fiesta
Berichten: 151
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: aarle rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 18:19

ik vind het wel een leuk idee...alleen moet je wel zeker zijn dat het vertrouwd is! Ik bedoel het zijn toch kleinere kindjes die dan met je paardjes omgaan. Moet wel veilig zijn dus..kon niet uit je berichtje opmaken of je er zelf bij bent dan!??
Of je ze er iets voor kunt vragen....weet ik eigenlijk niet. Dat zul je met de ouders moeten regelen ofzo dan??

tiggert

Berichten: 766
Geregistreerd: 23-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 18:28

het is een grote shetlander waar ze op mogen rijden en evt kunnen ze dan ini mini verzorgen maar dan moet ik er sioso bij zijn dat is een beetje krengetje hihi
binky is heel erg lief en zijn nu ook meisjes van een jaar of 9/10/11 met hem aan het rijden enzo (ben er tot nu toe altijd bij) en die redden hun helemaal zelf
ik kan niet iedere keer erbij zijn want ik moet ook gewoon naar school en me andere paardjes doen...

meisje

Berichten: 919
Geregistreerd: 10-02-02
Woonplaats: ijmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 19:25

Tuurlijk kan je geld ervoor vragen

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 20:33

meisje schreef:
Tuurlijk kan je geld ervoor vragen

ikzelf heb 3 shetten en ook een verzorgstertje.Vraag er geen geld voor omdat ik vind dat t ten goede komt van mn ponies en daar hoef ik niets voor te vangen.T verzorgstertje vind t zo leuk dat ze uit zichzelf spulletjes koopt voor de shetten,dekentjes,halsters etc.Ik krijg dus er al genoeg voor.In ieder geval succes!!! OK dan!

meisje

Berichten: 919
Geregistreerd: 10-02-02
Woonplaats: ijmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 13:36

flubber"]
[quote="meisje schreef:
Tuurlijk kan je geld ervoor vragen

ikzelf heb 3 shetten en ook een verzorgstertje.Vraag er geen geld voor omdat ik vind dat t ten goede komt van mn ponies en daar hoef ik niets voor te vangen.T verzorgstertje vind t zo leuk dat ze uit zichzelf spulletjes koopt voor de shetten,dekentjes,halsters etc.Ik krijg dus er al genoeg voor.In ieder geval succes!!! OK dan!
[/quote]

Je hoeft er ook geen geld voor te vragen, maar haar vraag was kan het
Tuurlijk kan jer geld voor vragen , zelf heb ik een kleine pony er daar rijdt ook een meisje op hoeft ook niks te betalen

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:46

ik zou ong 30 euro per maand vragen