hoe rijdt jij swinters?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Hoe/ waar rijdt jij swinters?

ik heb een binnenbak tot mn beschikking
27 (18%)
wissel af met binnen en buitenbak
10 (6%)
zoals hierboven, binnen en buitenbak en rijdt buitenritten
25 (17%)
ik rijdt alleen buitenritten
8 (5%)
ik longeer alleen
Geen stemmen
ik men!
1 (0%)
ik rijd in een buitenbak van slechte kwaliteit
13 (9%)
ik rijd alleen in een buitenbak van goede kwaliteit(bv all weather)
12 (8%)
ik wissel het rijden af in een buitenbak en buitenritten
47 (32%)

Totaal aantal stemmen: 143



Anoniem

hoe rijdt jij swinters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 17:23

Hou berijdt jij je paard in de winter als het weer wat slechter wordt? heb je het zo luxe dat je een binnebak tot je beschikking hebt, wissel je dat weer af met een buitenbak of buitenrit? Of geef je je paard een winterstop?
Ik ben wel benieuwd, of longeer je meer!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 18:27

Margreet schreef:
Als het even kan in de buitenbak, anders binnen. Buitenrit kan ook, maar daar is doordeweeks geen gelegenheid voor ('s avonds, donker).


dat probleem heb ik ook dus ben je aangewezen op een bak...gelukkig hebben wij een all weather bak da's wel fijn vooral als het vriest dan kan je gewoon nog rijden, zo heb ik van de winter op een stal gestaan waar we niet konden rijden sávonds omdat het vroor...dan ben je uitgepiept voor een tijdje als het vriezen ook nog aanhoudt, en dan een buitenrit maken is ook weer niet echt ontspannend op een fris paard, vindt ik dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 20:37

Dennis schreef:
Bijna niet. En enkel buiten ritjes. Heb geen bak en Dennis heeft een teddyberen vacht die niet droog te krijgen is. Dus hij heeft eigenlijk gewoon vakantie.

ach...een winterstopje is ook niet verkeerd toch dennis?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 20:53

nou...ik heb het nooit koud hoor Kawa als ik gerednen heb! Ben net een kacheltje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 08:44

valt me op dat het meerendeel van de bokkers een binnenbak tot zn beschikking heeft! Luxe hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 18:29

runningkawa schreef:
Nu rij ik maar 2 paarden. In een binnenbak en ga met de auto, hoe luxe kan het zijn Lachen
Voel me soms ook echt verwend, na al die jaren buiten gezwommen te hebben eindelijk droog rijden.


maar twee? Verward ik vindt 1 al meer dan genoeg! Maar dan heb ik ook een 40 urige werkweek erbij hoor...

Lekker he met de auto in de winter naar huis, op mn vorrige stal deed ik het nog wel eens met de fiets...pikkedonker...een minuut of 10 fietsen en ook met de auto...en dan twijfelde ik wel eens nu is het niet meer te doen maar wel zo fijn als het donker is en het regend om warm je auto in te kruipen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 18:30

Yessy schreef:
binnenbak van 16x35,


zo klein? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:39

he running zo oud ben je toch nog niet? je naam klinkt heel sportief!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:59

nadenkertje Runningkawa, ja ik ben 31 maar voeel me af en toe echt oud...ben best vaak en snel moe maar het zal ook wel met mn werk te maken hebben en dan ook nog een paard erbij, ik ben zelf erg blij dat ik er twee(!) verzorgers bij heb, maar ja iedereen zn situatie is weer anders he?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne77, Doedatje, tengeltje11 en 37 bezoekers