stalling duur of juist goedkoop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

stalling duur of juist goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-03 12:55

hoi allemaal!
Ksta nu bij een boer bij mij in het dorp,ik betaal per maand 115 euro. Daarvoor heb ik een eigen stal, stro en kuilgras (onbeperkt). In de zomermaanden mogen de paarden ook op het land en bepaal je nog steeds 115 euro per maand. In de winter word er s ochtends gevoerd door de boer, voor de rest moet je zelf voeren/mesten. Op het terrein zelf heb je nog longeerbak met zand dat droogblijft, geen echte rijbak erbij , je kan wel in de polder rijden. Nou vroeg ik me af of dit veel is wat ik betaal hiervoor. Volgens mij betaal ik wel veel voor in de zomer, aangezien ze dan alleen op het land staan. Kzit er over te denken om naar een andere stal te gaan , want ik mis het echte dressuurmatige rijden wel! wat vinden jullie betaal ik hier nou veel of niet?



fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 10:34

ksta idd bij silas Lachen, de meningen zijn verdeeld zo te zien. Er zijn niet veel stallen in de buurt die goedkoper zijn , toch wil ik proberen iets met een bak erbij te vinden voor ongeveer dezelfde prijs hopelijk gaat het lukken want kzou het leuk vinden om de dressuur wat op te pakken!

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 21:51

tja ksta verder wel goed hoor maar die bak he , kan wel in de omgeving kijken voor een bak maar tis juist zo lekker als je die aan huis hebt, dat je niet de weg over hoeft , dat alles niet zo veel tijd in beslag neemt. En kvind de zomer wel duur hoor, want je krijgt daar alleen maar weide voor en ik weet dat dat iig veel goedkoper kan, dus ik ga toch rustig een btje rondkijken!

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 95 bezoekers