Iemand ervaring, met je paard naar Ameland?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Iemand ervaring, met je paard naar Ameland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-03 20:07

In December heb ik misschien de mogelijkheid om een paar dagen naar Ameland te gaan, nou zou ik heel graag Nappie willen meenemen, maar heeft iemand dit weleens een keer eerder gedaan? Iemand hier op bokt die er ervaring mee heeft?

Ik heb al gekeken op de Ameland sites en ik weet in ieder geval dat ik zo rond de 60 euro aan extra overtocht kosten kwijt ben als ik een trailer achter de auto hang en met de veerboot mee wil .

Ook wil ik weten hoe andere paarden hebben gereageerd op de overtocht, of ze heel omrustig werden of dat ze er niets van merken? En misschien weet iemand wel een stalling waar ik eventueel een box kan huren voor 2 a 3 nachten?

Wie oh wie kan mij deze informatie geven??????



napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 07:22

He wat gaaf zeg! Het lijkt me helemaal geweldig om lekker met Nappie daar een paar dagen te kunnen rijden, uiteraard moeten de weersvoorspellingen wel goed zijn De auto en trailer zijn geen probleem, die zullen alletwee heel degelijk zijn Daarbij staat Nap altijd heel braaf op de trailer, hij loopt nooit te stampen of onrustig te doen, dus dat zit wel snor Haha!

Ilindra, waar heb jij je paard gestald op Ameland? Had jij een prive-adres of kan je ook terecht bij een stal of manege?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, Foreverkliek, greendragon, IASCrawler, Indy75 en 39 bezoekers